sobota, 30 stycznia 2016

Zombie Apocalypse Book TAG

Zombie Apocalypse Book TAG
Zasady TAGu: Wybierać 10 lub 5 książek, z których będą wybierani bohaterowie. Polega to na tym, że na zasadzie losowania do danego punktu dopierana jest książka. Otwiera się książkę na obojętnie, której stronie i bohater, którego imię zobaczysz jako pierwsze będzie przyporządkowany do tego punktu.
Do maszyny losującej wrzucam 21 tytułów książek + jedną pustą na ślepy los (mój wymysł).


Członków mojej drużyny będę wybierała z tylko 10 książek.
Oto wylosowane książki:

Bez zbędnego biadolenia zacznijmy tag!

1. Osoba, która zginie jako pierwsza.
Tego pytania bałam się najbardziej... Bo wszystkie tytuły kocham i za bohaterami poszłabym w ogień., I oczywiście los tak chciał, że wygrałam książkę, której nie chciałam wybrać!

I w tym momencie zaczęłam krzyczeć: "Oby nie Daemon! Oby nie Daemon!"... I co wypadło?
\

Otóż zamierzam iść popełnić samobójstwo! Rzucę się na tych zombie i umrę razem z moim kochanym Daemonem!

2. Osoba, której podstawie nogę, aby uciec przed Zombie.
Nie, żebym była taka wredna, ale... hehhehee.... Kto będzie takim szczęściarzem?
<losu>, <losu>

No nie powiem.. Jestem ciekawa... Bo z jednej strony są osoby, które bym tu zabiła, ale są też takie, które kocham całym sercem i... no, nie nie mogłabym im tego zrobić!


No nie wierzę!
Czemu?
Dlaczego ona?
Czy świat mnie nie kocha?
Aria...  No cóż... NIE! NIE! NIE! Dlaczego? Nie mogliście wybrać kogoś innego, tylko moją ulubioną postać?

3. Osoba, która jako pierwsza przemieni się w Zombie.
Jestem już załamana... Nic mnie nie powali już...
Rose... Rose... Rose...
Czemu?
Jak już mówiłam na snapie jestem załamana (relacja na snapie, info na dole!)
No nic, Rose Hathaway! Czemu?



4. Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed Zombie.
Jestem tego ciekawa... Kto jest na tyle chamski by mi to zrobić (nie mówię, że ja tego przed chwilą nie zrobiłam Arii)...


Kto byłby na tyle mądry by to zrobić? No kto?


Dr. Flynn....
Psychiatra...
Uczciwy człowiek...
Podłoży mi nogę? Serio?

5. Drużynowy Idiota
Kto zostanie drużynowym idiotą? Kto?


Uff... Teraz tylko nadzieja by nie Allie i nie Sylvain... Ta...
Nadzieja matką głupich...


Allie... Bo kto by inny? Jak nie Allie? No oczywiście, że Allie.... UGGHHH....

6. Mózg drużyny
MÓZG DRUŻYNY! Może tu będzie lepiej! Może ta osoba nas uratuje


"Mroczna Bohaterka"! Jest dobrze! Teraz tylko ktoś ogarnięty!


KASPAR! Kochanie, wróciłam do domu! Jesteśmy uratowani! Tak sądzę...

7. Drużynowy medyk

Czuje, że to może przejść! Magia nas uratuje! Teraz tylko ktoś ogarnięty i będzie dobrze!

Cassie... Jest bardzo potężna, może się udać

8. Ekspert do spraw broni


Nie pamiętam tej książki ni cholera... Pamiętam tylko Rajnita, był zajebisty! Ale nikogo więcej!


Cassie... Z tego co pamiętam, to... ONA WIE JAK UŻYWAĆ BRONI?! Chyba nie xD
Nie żyjemy!

9. Awanturnik drużyny
Awanturnik... To niech to będzie prawdziwy awanturnik!

Tą książkę czytałam 5 lat temu! Jak ja mam ją pamiętać! Cholera! Ale...


Sophia... No... Ona jakoś musiała trafić do Hex Hall, więc pauje...

10. Kapitan drużyny
I kapitan drużyny! Osoba najważniejsza w naszej drużynie! Kto to będzie?

Szeptem... To niech będzie Nora, albo Patch...  No dalej! Zróbcie mi to!


Vee... Nie... KURDEE!
Czemu?
Nie żyjemy!

No i koniec tego tagu! Mam nadzieje, że wam się podobało! Poniżej znajdziecie informacje:
Razem z 5 innymi blogerkami założyliśmy snapa: fiery_bloggers, mój dzień to sobota, bo wtedy dodaje posty!
Wpadajcie także na mój fanpage na fb!
Widzieliście nową animacje logowania? Co sądzicie?

12 komentarzy:

  1. ...
    przy dwóch ptnaniach z rzędu wyszła Cassie, tak mi się wydaje...
    Super tag, ale w jednym miejscu masz błąd pauje zamiast pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. ...
    przy dwóch ptnaniach z rzędu wyszła Cassie, tak mi się wydaje...
    Super tag, ale w jednym miejscu masz błąd pauje zamiast pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś jednak pamięta o Hex Hall.
    Nominuję Cię do LBA.
    Blog Rebeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam całą szeptaną sagę. Jestem jej wielką fanką !

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę długi post nie lubię czytać takich ale mimo wszystkim bardzo ciekawy :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super post!
    Jeszcze nie widziałam takiego TAGu.
    Kilka książek znam i również uwielbiam :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam 5 z pośród twoich książek, i w jednej jestem w trakcie.
    Buziaki :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie czytałem, powód jest prosty - nie lubię zombie, ale post świetny i oby tak dalej :)
    Pozdrawiam książkoholików

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pretty Little Liars , a serial oglądasz?? ja jestem na bieżąco <33
    A Greya czytalam i mam wszystkie czesci i jeszcze mam w PDF, bo wszystkie ksiazki musiałam wynieść na strych i pochować :(

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ogladam serial :)
      Takze mam wszystkie czesci Greya, leza u mnie na polce, na honorowym miejscu :)

      Usuń
  10. Świetny blog ! Obserwuje !


    http://fashionandbeautyzuu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że się starałaś, dużo pracy w to włożyłaś :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń