sobota, 20 lutego 2016

Coś dla książkoholika i "aktorem w płot", czyli coś o czymś - wolny temat.

Hej kochani!
Nastała kolejna sobota, co za tym idzie kolejny post! 
Tym razem "coś o czymś"- czyli wolny temat.
Przychodzę do was z dwoma tematami w jednym.
1) Coś dla książkoholika, czyli pudełko subskrypcyjne.
2) 'Aktorem w płot", czyli czas na relaks przed ważnym sprawdzianem.
Tak, więc zaczynamy!

Zapewne wielu z was (najczęściej dziewczyn) spotkało się z kosmetycznymi pudełkami subskrypcyjnymi. Ja także o nich dużo słyszałam, lecz wtedy za bardzo mnie to nie interesowało, ponad to jakoś nie było wielkiego WOW! jak widziałam zawartość, większość z tych rzeczy były jednak dla mnie albo niepotrzebna, albo po prostu mi się nie podobała. Lecz od października obserwuję pudełko subskrypcyjne dla książkoholików. Tak, ja i moje uzależnienie :) 
Minął październik, pudełko gwiazdkowe i stwierdziłam, że nie! Zamawiam następne. 26 grudnia 2015r. poinformowałam rodziców, że kupuje i nie ma nie. Niestety na pudełko trzeba było czekać, aż do... wczoraj.
I tak Oto jest u mnie i czeka na dzisiejszy post.
\\
Co autorki piszą: 
EpikBox powstał z myślą o zjednoczeniu czytelników i stworzeniu społeczności, która w regularnych odstępach czasu łączy się wokół tej samej historii, świata i bohaterów. Chcemy pokazać, że w kraju, w którym mówią, że nikt nie czyta, istnieją ludzie, którzy kochają zanurzyć się w lekturze i nie robią tego w samotności. 
Zaczytujmy się razem!

Może powiem o tym co zawiera pudełko Epikbox... Jedną powieść z nurtu YoungAdult, od 3 do 5 książkowych akcesoriów (torby, plakaty, zakładki, kubki, przypinki itp.), osobistą notatkę od jednego z redaktorów BookGeek.pl (bądź gościa) wyjaśniającą, dlaczego warto jak najszybciej przeczytać powieść, którą znalazłeś w pudełku oraz ekskluzywne materiały i bonusy.

                 

Lutowe pudełko nosiło nazwę "IN THE SKY".
Tak jak każde pudełko subskrypcyjne, nikt z zamawiających nie wiedział, co się w nim znajduje. Oczywiście były próby odgadnięcia jaka książka skrywa się w pudełku.
Ja, chcąc się zaskoczyć nie próbowałam nawet sprawdzać co ludzie proponują.
Ale bez zbędnego biadolenia zobaczcie co dostałam!
Po otworzeniu pudełka zastałam kartkę z informacjami oraz moje dodatkowe zamówienie.
Czyli, "Moje mini recenzje",
Notes z wyrywanymi kartkami, gdzie można zapisać ważne informacje dotyczące książki i włożyć w nią, by wracając do niej wiedzieć co się nam podobało w niej.
Niestety, mój aparat się na mnie obraził dzisiaj, jak chciałam dorobić wam to zdjęcie i nie chciał zrobić wyraźniejszego :(

Obok notesu leżała kartka, a z tyłu znajdują się informacje od autorek.

Po otwarciu pudełka zobaczyłam.
Fragment powieści "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender".
Książka ma premierę 2 marca 2016r.

(Od lewej) Zakładkę inspirowaną "Darami Anioła", informującą o pudełku subskrypcyjnym dla różnych fandomów, zakładki indeksujące, których nigdy nie za wiele (każdy kto mnie zna,że jak pożyczam książkę, to jest ona po chwili kolorowa od takich zakładek, zakładkę sowę, którą pokażę za raz bliżej oraz naszyjnik, któremu możecie się przyjrzeć bliżej....


I oczywiście najważniejsza rzecz w pudełku:
Książka "Magonia" autorstwa Marii Dahvan Headley, oraz torba z logiem okładki!
Oraz taka kartka, która cholipcia nie chciała się obracać xD Ale no...
Także, pudełko subskrypcyjne prezentuje się tak:

Uważam, że pudełko jak dla mnie jest trafione. I "Magonia"!!! Chciałam sobie kupić, ale stwierdziłam, że poczekam, aż przyjdzie mój Epikbox. I dobrze zrobiłam!
A wy co sądzicie? Podoba wam się box?

MOJA OCENA 8,5/10!

Teraz druga część posta, czyli "Aktorem w płot". Zapewne osoby, które mają mnie na snapie już wiedzą, że byłam na kabarecie. Kabaret Hrabi i kabaret Jurki w "Aktorem w płot". Snapowidze, mogli widzieć moją reakcję przed, po i w czasie trwania kabaretu. Tutaj napiszę tylko, że nie żałuję, że zgodziłam się iść na kabaret, w czwartek, na 20, tuż przed ważnym sprawdzianem i kartkówką, na które nie zdążyłam się nauczyć. Szczerze powiedziawszy, dzięki temu wyjściu mogłam się odprężyć i zapomnieć o otaczającym mnie świecie i o bolącym jak cholera zębie. Na snapie także pokazywałam zdjęcia jakie zrobiłam sobie z obsadą obu kabaretów, sama stwierdziłam, że wyszłam na nich jak nie ja, dlatego nie wrzucę ich tutaj, ale jedno z nich jest na moim instagramie
Chciałabym wam powiedzieć, że gdybyście mieli okazję pójść na ten (skecz? spektakl? wiecie o co chodzi), to idźcie, chociaż bilety nie są za tanie (ja płaciłam 65zł) to śmiech wszystko wynagradza, ponoć śmiech to zdrowie... to ile zdrowia ja się nabawiłam wciągu tych 2,5h całego wydarzenia? Zapewne dużo.
Tak więc zapraszam was na snapa, gdzie pojawiam się często! macie go tam ---->
Ponad to czekam na wasze komentarze i opinie na temat boxa. A może wy także widzieliście "Aktorem w płot lub sprawiliście sobie pudełko? Piszcie :)
Do następnej soboty!
Buziaki!

29 komentarzy:

  1. Wow nie wiedziałam, że empik wypuszcza coś takiego box jest świetny :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie spotkalam sie z takim box'em :) Sama kocham czytac i tak jak piszesz zwykle z tych beauty boxow nic mi sie nie przyda albo nie podoba :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna sówka!
    chce taką!
    Nie mog sie doczekać, aż bedęsz czytać tę książkę, ale teraz proszę o przeczytanie tego:
    http://opowiescdwojgaserc.blogspot.com/2016/02/rozdzia-11-czy-na-pewno-jest-tak-jak.html

    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawartość pudełka! ;)
    Uwielbiam kabaret Hrabi, zazdroszczę :>
    http://shockingblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym, ale super pomysł ;).
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ksiazki , może którąś SE kupie :)
    stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książki :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, a przyznam że bardzo zainteresowałaś mnie tym epikboxem, chyba aż sobie następny zamówię ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym ale jest to świetne. Muszę o takim czymś pomyśleć. Zapraszam na mojego bloga. Dziś zaczeła. Może cię zainteresuje i zaobserwujesz albo może zostawisz komentarz. Nic na siłę :D http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawartość pudełka! Sama chętnie przygarnęłabym tę książkę :)
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy!

    ♡ ♡ ♡ Tak mi się spodobał Twój blog, że zaobserwowałam. ♡ ♡ ♡ Mój blog http://fromkatrin.blogspot.com/ Może rewanż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest współpraca, ale dziekuje :)

      Usuń
  12. jaka świetna paczka ;d nigdy nie widziałam takiego czegoś jak moje mini recenzje bardzo fajna sprawa :)
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy box, na taki jeszcze nie trafilam, ale zapowiada się mega fajnie, jestem ciekawa kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O takim boxie to jeszcze nie slyszalam , zawsze tylko beglossy , shiny box , chillbox a tu taka odmiana :)
    Obserwuje :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to pudełko. Jest niepowtarzalne i bardzo ciekawym doświadczeniem, zwłaszcza dla książkocholika haha :)
    Muszę to napisać...kocham design twojego bloga! :) Jest przeuroczy i idealnie wtapia się w temat bloga :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojacie ;) nie miałam pojęcia o takim pudełku ale zawartość świetna !

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże, jak ja ci tego zazdroszczę. Na fb było wydarzenie z konkursami od Epik Boxa. Nic nie wygrałam, a teraz przez ciebie jeszcze bardziej żałuję :D

    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! nie słyszałam o czymś takim! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju też bym chciała taki Epik Box <3 Zazdroszczę

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że takie coś istnieje :o super zamówię następny numer XD
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również do tej pory słyszałam tylko o takich pudełkach z kosmetykami, a ja zbyt wielu nie używam, więc mnie to nie interesowało. Zaraz przejrzę tę stronę, bo na prawdę mnie nią zaciekawiłaś. :D Tak przy okazji świetna filiżanka przy ładowaniu :D

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paczka! :)
    Pozdrawiam i życzę ci kochana dużo szczęścia blogowaniu, jak i w życiu <3

    Zapraszam do mnie ♡
    Kochana tak mi się spodobał Twój blog, że obserwuję i liczę na rewanż! :)
    Mój blog fromkatrin.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetna paczka ! I długi męczoną ale zarazem fajny post :)

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne takie pudełko <3 a jaka jest jego cena? bo pewnie nie za niska :/
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest do przyjęcia jak na taką zawartość. :)
      47zł :D

      Usuń