niedziela, 6 marca 2016

Gdy wszyscy kłamią, komu zaufasz?

Hej miśki!
Przychodzę do was  z nowym postem o książkach!
A dokładniej o jednej, która zmieniła mój świat na lepsze!
Bez zbędnego biadolenia zapraszam do lektury!



Gdy wszyscy kłamią, komu zaufasz?

Tytuł: "Wybrani"
Tytuł oryginału: "Night School"
Data wydania: 6 marca 2013
Cykl: Wybrani (tom 1)
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 440
Kategoria: fantastyka, fantasy, science fiction
Język: Polski

OPIS Z TYŁU KSIĄŻKI:
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter? 
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

Historia Alyson Sheridan jest dość poplątana. Jej brat ucieka, ją znowu aresztuje policja i na domiar złego jej rodzice wysyłają ją do szkoły z internatem, gdzie jest pełno zadufanych w sobie nastolatków. Musi podporządkować się głupim zasadom, zmienić swój styl i zachowanie. Brak internetu, telefonów i rzadki kontakt ze światem zewnętrznym. Ponad to musi także zrozumieć swoje uczucia do Sylvaina (love :* ) i Cartera. No... i znajduje zwłoki dziewczyny. Cała historia łączy się z barokowym charakterem budynku, który wprowadza w cały plot zdarzeń mrocznego charakteru.
Uważam, że książka jest przeznaczona do rozległego grona czytelników, niezależnie od płci czy wieku.
Czytając tą książkę mogłam poczuć różne emocje, od uczucia złości, strachu, zirytowania, przez smutek, do śmiechu na ustach lub szczęścia.
Ta książka to bomba emocjonalna!
"- Życie to szachownica tylko dni i nocy, każdy z nas w rękach losu - figurka szachowa; zarówno pionek lichy, jak król w jego mocy, suwa nami, zabija i w pudełku chowa."

Moja ocena książki?
Ocena: 9,5/10

Może i wy czytaliście tą książkę?
I jakie macie wrażenia?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach :)


17 komentarzy:

  1. Sylvain! Uwielbiam... mimo tego co odwalił na początku! Jakoś nie mogę się zabrać do przeczytania ostatniej części :D No ale ten dzień kiedyś nadejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żeby przeczytać książkę to muszę chyba naprawdę się nudzić :D recenzja fajna :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi i tak wolę Cartera ;) Każda książka Daugherty jest genialna. Ja z utęsknieniem czekam na drugą część "Tajemnego ognia".

    OdpowiedzUsuń
  4. OBSERWUJĘ. Z chęcią , przeczytam w wolnej chwili, ciekawa recenzja i przede wszystkim jestem ciekawy bo ocena tez jest wysoka :), pozdrawiam i zapraszam do mnie.( za jakiś czas również pojawią się recenzjeee ^^, (mój alternatywny blog ? , http://blueroyallife.blogspot.com/,

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post!
    I tak tego nie przeczytam, ale twoja recenzja była spoko.
    :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa recenzja, książkę wpisuje na swoją listę do przeczytania. pozdrawiam i zapraszam do nas
    http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/sakiewki-pene-pysznosci.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się być w takim klimacie, jak lubię, więc z przyjemnością dodam ją do listy książek, które msze przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale bardzo mnie nią zaciekawiłaś! ;)

    Pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie do jej przeczytania
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czytać książki myślę że do tego zaraziła mnie kuzynka która ma ich sporo. Słyszałam bo jest teraz o niej trochę głośno ale żaden post jeszcze mnie tak nie zachęcił jak twój. Pozdrawiam ! lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytalam te ksiazki i sa swietne! Bardzo fajny post! Czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przeczytać, bo słyszałam/czytałam kilka dobrych opinii :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recencja książki :) Bardzo mi się też podoba design bloga :D

    http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam tej książki, aczkolwiek za niedługo się za nią wezmę :D Pozdrawiam
    www.wikaadayinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej książce od kolegów i koleżanek ze szkoły ale to raczej nie mój gatunek jeśli chodzi o książki. :))

    badxqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie czytam fantasy i science fiction na ogół, ale twoja recenzja jest zachęcajaca. Podoba mi się twój styl oceniania, uważam, że masz świetny gust dlatego też zamierzam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czytać książki, a do tej nie mogę się zebrać, chciałabym przeczytać, a jednak coś mnie odpycha, nie mam pojęcia co i dlaczego, ale od następnego tygodnia, postanowiłam, że się za nią zabiorę, Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca :d
    Pozdrawiam :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń