niedziela, 20 marca 2016

Pierwszy Dzień Astronomicznej Wiosny!

Hej miśki!
Przychodzę do Was w niedzielę z tego powodu, że wczoraj padłam i zasnęłam o godzinie 15:30! Spowodowane to było brakiem snu przez ponad 32 godziny!
Z okazji tego, że dzisiaj pierwszy dzień astronomicznej wiosny zapraszam na tag!

 Przede mną tag z dziesięcioma pytaniami! Każde pytanie to jeden kwiat. Zapraszam serdecznie!
Zaczynamy!

 "Zmierzch". jest to książka, którą przeczytałam pierwszy raz z zapartym tchem. To przez nią kocham czytać. To przez nią mam bloga. To przez nią mam pustki w portfelach, bo kupiłam książki. Więc podsumowując "Zmierzch:" jest to książka, o której zawsze pamiętam i mam nadzieję, że Bella o mnie pamięta :)

Szczerze to książką, którą darze szacunkiem i uznanie jest seria "Pięćdziesiąt odcieni'. jest to książka, która rozpoczęła szał na wszystkie erotyki i książki kobiece na całym świecie. Ponad to autorka napisała już cztery części mające ponad pół tysiąca stron! Większość książek ma maksimum 300-400 stron :)

Książka, którą szczerze nienawidzę? Hymmm.... Trudne pytanie. Musiałabym się nad tym zastanowić trochę bardziej, gdyż w każdej z książek jakie przeczytałam jest toś co mnie zachwyca. Chyba jednak "Pamiętniki Wampirów", może być to spowodowane tym, że wcześniej oglądałam serial lub to, że tatuś kazał mi przepisać 2 rozdziały tej książki  na kartkę z tego powodu iż gryzmowiłam :)

Szczerze? Trochę chyba "Wybrani". Zachowanie Allie wobec Sylvaina. Wiem, że jest on dość specyficzny. I zrobił jej przykrość. No, ale się starał, a ona go trochę (nawet bardzo) skrzywdziła. Więc, zachowanie Allie doprowadzało mnie do szału i do płaczu.

 Zazdroszczę świata nocnych łowców. Wiem, że to trochę oklepane, ale zobaczcie... Istoty nocy. wampiry, wilkołaki, demony... i oni. Nocni Łowcy. Nocni bohaterowie, którzy walczą ze złem. Magiczne miecze. Aniołowie. Wychowanie się na wojownika. Strasznie chciałabym być Nocnym Łowcą!

Nie wiem. Kurde! Czytam za dużo książek z babkami z jajami. hahaha... Niby Ana była... Ale o "Pięćdziesięciu Twarzach Greya" już mówiłam.... No nie mam! To nie jest dla mnie kategoria!


Ostatnio? " Dotyk Crossa". Nie wiem dlaczego, ale ta książka mnie pochłonęła i zostałam pochłonięta przez nią. I myślę tylko o niej! 


  
 Wydaje mi się, że "Dziewczyny z Hex Hall' oraz ''Akademia Mroku:" jako tako wiem kim były główne bohaterki. Niestety nie wiem co się tam działo :( Muszę się za nie zabrać po raz kolejny :)

Na pewno "Obsydian''. Tak jak już wiecie jestem zakochana w tej książce i nie mogę się oprzeć by przeczytać ją po raz kolejny! No nic! Trzeba znaleźć czas na czytanie!

Zaproszę w tym tagu dwie osoby:

Kocham Was!
Lecę się chorować!
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. JJeezzuuu to mnie przeraża, że w sumie na 3 pytania mamy takie same odpowiedzi xD merci pour les nominations :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na post :) świetny :* http://www.sayaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i pomysłowy post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywny post :) Nigdy nie wpadłabym na pomysł, że można porównywać akcję książki do kwiatów :) Co do żonkili - odpowiedziałabym w taki sam sposób jak Ty :)

    Pozdrawiam <3
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag i bardzo interesujący. :D Ogólnie super post. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    http://nad-chmurkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag !
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń