sobota, 26 marca 2016

"SHERLOCK", czyli zakończenie miesiąca kryminalistycznego :)

Hej misiaki!
Kolejna sobota, tym razem WIELKA SOBOTA, więc przychodzę do was z MOJĄ SERIALOWĄ WIELKĄ MIŁOŚCIĄ!
Dzisiaj cofniemy się przed mój drugi post na tym blogu, w którym omawiałam wyjście do kina, na prolog 4 sezonu tego serialu. 
Dzisiaj radzę wam także do odtworzenia informacji "PODKŁAD" jak się pojawi :) znajdą się tam utwory, które wprowadzą was w nastrój serialu.
A więc zaczynamy!


Dla tych którzy nigdy nie słyszeli o serialu "Sherlock'', a mam nadzieję, że jest takich osób mało, streszczenie serialu:
John Watson (Martin Freeman) jest lekarzem i kapitanem brytyjskiej armii. Niedawno powrócił z Afganistanu, gdzie został ranny. Ma trudności z przystosowaniem się do życia w cywilu. Na dodatek wojskowa emerytura nie wystarcza mu na samodzielne wynajęcie mieszkania w Londynie. Pewnego dnia spotyka swojego kolegę z jednostki, który z kolei przedstawia mu kandydata na współlokatora. W ten sposób Watson poznaje Sherlocka Holmesa (Benedict Cumberbatch), ekscentrycznego geniusza i jedynego na świecie "detektywa doradczego", zajmującego się rozwiązywaniem spraw kryminalnych, kiedy londyńska policja nie daje sobie rady.

3 sezony. 9 odcinków. 13,5h serialu. 
Tak jak widzicie wyżej. Serialu nie ma dużo. Trzy sezony po 3 odcinki i 90 min każdy. Takie 9 filmów :)



\



Sherlock Holmes zawsze był bardzo nowoczesnym mężczyzną – tylko świat się postarzał. Teraz wraca, i jest taki, jaki być powinien – nerwowy, współczesny i niebezpieczny. Sherlock umie rozpoznać programistę po krawacie, a pilota samolotów po kciuku. Ma niezwykły, analityczny umysł i zabija nudę rozwiązując zagadki kryminalne. Kiedy na drodze Holemsa staje były żołnierz, John Watson, od razu widać, że trudno o dwa bardziej różniące się od siebie charaktery. Jednak intelekt Sherlocka w połączeniu z pragmatyzmem Watsona tworzą niezwykły sojusz. W trzech poruszających, przerażających, pełnych akcji i widowiskowych filmach telewizyjnych, Sherlock i John poruszają się w plątaninie wskazówek, pośród niebezpiecznych zabójców, by dotrzeć do prawdy.


Serial strasznie wciąga. Może to być wina Benedicta i Martina, albo pomysłowości Stevena Moffata i Marka Gatissa. Zostało zaplanowane powstanie czwartego sezonu serialu. Moffat, w wywiadzie dla The Telegraph powiedział, że chciałby kontynuować przedsięwzięcie, lecz to trudne ze względu na harmonogramy aktorów odgrywających główne role. Dodał również, że pomimo iż zarówno on, jak i Mark Gatiss także mają swoje własne zobowiązania, wszystko jest kwestią właściwego rozplanowania. Moffat i Gatiss ogłosili również, że przygotowali fabułę dla dwóch kolejnych sezonów serialu. Nic tylko się cieszyć! Niestety jest haczyk :(  W lipcu 2014 roku BBC ogłosiło, że zdjęcia do kolejnego sezonu serialu są zaplanowane na drugą połowę 2015 roku, lecz Moffat w maju 2015 roku ogłosił, że zdjęcia nie rozpoczną się wcześniej niż w kwietniu 2016 roku, a seria czwarta nie zostanie wyemitowana wcześniej niż w 2017 roku. Na początku 2016 roku ogłoszono, że zdjęcia rozpoczną się w kwietniu tego samego roku, a seria czwarta zostanie wyemitowana w styczniu 2017 roku. Wiadomo też, iż Gatiss i Moffat mają napisać osobno po jednym odcinku oraz trzeci wspólnie.



No nic... Trzeba poczekać ten rok :) Mam jednak dużą nadzieję na coś spektakularnego!

MOJA OCENA: 10/10

Jak zawsze zostawiam Wam zwiastun na końcu!

Przy okazji!

CHCIAŁABYM ZŁOŻYĆ WAM NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA
Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!
ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, POMYŚLNOŚCI,
SPĘDZENIA ŚWIĄT W GRONIE RODZINNYM
Z UŚMIECHEM NA TWARZY!
CAŁUJE WAS!




15 komentarzy:

  1. Jak tak można czekać...
    I to znowu tylko 3 odcinki?
    A recenzja super!
    Zapraszam do siebie
    opowiescdwojgaserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolorek tej czcioneczki na dole ;D
    "a seria czwarta nie zostanie wyemitowana wcześniej niż w 2017 roku" ;-;
    Tak sobie uświadomiłam na ile ja rzeczy czekam przez ostatnie 2 lata...Jedna gra, druga, anime, książka
    ...dużo tego czekania ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki specjalnie, bo Wielkanoc, wiesz pastelowe kolory itd :)

      Usuń
  3. Super recenzja!
    Cudny blog:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja!
    Przyznaje się kiedyś słyszałam o tym serialu, ale wolałam filmową wersję!
    Jednak mam zamiar spróbować obejrzeć ten serial!
    Pozdrawiam :)
    Wesołych Świąt tobie również! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AWWW Benedict kochany mój Benedict... Jezu jeszcze prawie rok:(
    To tak dużo... za dużo! Ja chce już! Bo ile razy można oglądac te pierwsze sezony... już 3 razy je widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym, ale nigdy nie widziałam :) Zaraz włączę sobie jeden odcinek bo mnie przekonałaś :)
    Wesołych Świąt
    http://mozelubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie, chyba skusze się na jeden odcinek, żeby przekonać się, cy rzeczywiście jest taki fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co będę oglądać wieczorem !
    Świetne gify !
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekłaś mnie sama budową twojego bloga. cóż, jakoś nie przepadam za kryminałami. jestem romantykiem wiec niezbyt moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nie oglądałam tego serialu, ale może się skuszę? Tylko muszę znaleźć na to czas ;)
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także lubię ten serial. Pochłonęła w raz z mamą podczas przerwy bożonarodzeniowej te 9 odc. W kinie nie byłam, ale na szczęście jakiś czas później TVP2 wyemitowało ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie sherlocka nie moj klimat. Osobiście polecam z pamietnika położnej o pracy połoznych i pilegniarek w angli w latach 50-60. spoko serial pokazuje prawdziwe zycie ludzie, jest zabawy ale i bardzo prawdziwy.
    zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/2016/03/wiosenna-moda.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam nigdy tego serialu, bo to nie mój klimat, ale ze względu na to, że jestem typową serialomianiaczką, po Twoim poście na pewno się zabiorę za ten serial. :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rownież nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale muszę obejrzeć :)
    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń