sobota, 12 marca 2016

"Solace", czyli Hopkins jako paranormalnie inteligentny (zło/dobro)czyńca.

Hej kochani!
Kolejny weekend, kolejna cząstka mnie!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją filmu, na który namówiła mnie Ola i kazała go obejrzeć wczorajszej nocy :)


Dzisiejszy post jest poświęcony filmowi "Solace".
Gatunek: Thriller 
Produkcja: USA 
Premiera: 3 września 2015 (świat)
Opis filmu: Doktor John Clancy (Anthony Hopkins) przed laty współpracował z FBI ze względu na swoje niezwykłe zdolności. Po tragicznej śmierci córki porzucił jednak karierę. Kiedy po Stanach Zjednoczonych zaczyna krążyć seryjny morderca (Colin Farrell), agent FBI (Jeffrey Dean Morgan) odnajduje doktora, by pomógł w schwytaniu zabójcy.

John za pomocą dotyku może zobaczyć przeszłość, teraźniejszość i przyszłość dotykanej osoby, lub przedmioty, należącej do tej osoby. Agent Joe Merriweather (wspomniany wcześniej Morgan) oraz agentka Katherine Cowles (Abbie Cornish) pracują nad sprawą tajemniczych morderstw. Każde takie same. Żadnych odcisków palców. Dziwne poszlaki. Brak sprawcy. Brak połączenia między ofiarami. Kto stoi za tymi morderstwami? Dlaczego to robi? Agenci proszą o pomoc Johna. I wtedy zaczyna się gra o życie.
Film trzyma w napięciu, aż do samych napisów. Za to ciągłe wizje Johna wprowadzają w film lekkie zamieszanie.

Pod koniec filmu, nagle zdajesz sobie sprawę, że już na początku filmu widziałeś mordercę, lecz nie zwróciłeś na niego w ogóle uwagi.
Myślę że za bardzo nie trzeba reklamować tego filmu, "Solace" po prostu trzeba obejrzeć . Świetna rola Hopkinsa, ciekawy scenariusz oraz bardzo dobra muzyka (choć było jej mało).  
Hopkins, który po raz kolejny sprawdza się w roli niemalże paranormalnie inteligentnego (zło/dobro)czyńcy. I w tym filmie znowu potwierdza fakt, że jest jednym z tych aktorów którzy nie muszą się za dużo odzywać aby przestawić swoją postać na bardzo przyzwoitym poziomie.

MOJA OCENA: 9,5/10

Zobaczcie zwiastun i dajcie znać co myślicie w komentarzach!
A może już widzieliście? Dajcie znać!

16 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytam! :)

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... i tak nie obejrzę... :P
    Za słabe nerwy
    Ale recenzja dobrze napisana
    To ja wracam do pracy...
    Pozdrów Ole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z lekka przerażające te gify :D
    Chyba nie na moje nerwy ten film :P
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym filmie, ale zaciekawił mnie jego opis. Muszę koniecznie obejrzeć! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... fajne gify... zwłaszcza ten z krojeniem mózgu! Wiesz co lubię :D Cieszę się, że mnie posłuchałaś :P
    kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe gify :D
    Muszę kiedyś obejrzeć ten film :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zobaczę film :) świetnie piszesz :) super gify :)
    http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zobaczę film :) świetnie piszesz :) super gify :)
    http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że lubię filmy tego pokroju i ten bardzo mnie zaciekawił. Zaraz obejrzę zwiastun :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się zapowiada i świetnie go zrecenzowałaś. Ale film nie na moją psychikę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sam opis bardzo zachęca. Nigdy nie byłam wielką fanką tego typu filmów, ale muszę przyznać, że zapowiada się bardzo ciekawie. Mam tak wielką ochotę obejrzeć, ale wiem, że to nie na moją psychikę... Cóż może kiedyś. Ewentualnie będę to trzymać w zanadrzu, by komuś zaproponować :p

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  12. To raczej nie jest film w moim stylu, ale z pewnością mogę polecić go przyjaciółce, która takie filmy uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze obejrzeć, czuje ze mi sie spodoba i powiem siosyrzezeby obejrzala:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze obejrzeć, czuje ze mi sie spodoba i powiem siosyrzezeby obejrzala:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu *-*
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń