sobota, 9 kwietnia 2016

Czy nasze życie zależy od wieku?

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją!
Drugi wpis w miesiącu? FILM.
Co dzisiaj dla was przygotowałam?

Wszyscy młodzi ludzie martwią się tym co będą robić w przyszłości. Czy dana szkoła lub uniwerek to jest to co da im w przyszłym życiu nowe, dobre szklaki do sukcesu?
A czy ktoś zastanawiał się nad tym go tak naprawdę dzieje się po tym całym sukcesie i walce o najlepsze miejsca na widowni? Nadchodzi starość i emerytura. 
I nagle człowiek ma za dużo wolnego i nie wie co z sobą zrobić. A gdyby wrócić do pracy!

Zapraszam na kolejną recenzję filmu, które miałam możliwość zobaczenia niedawno!

Nazwa filmu: "Praktykant"
Nazwa oryginału: "The intern"
Reżyseria: Nancy Meyers
Scenariusz: Nancy Meyers
Gatunek: Komedia
Produkcja: USA
Premiera: 2 października 2015 (Polska) 21 września 2015 (świat)
Robert De Niro gra w filmie Bena Whittakera, 70-letniego wdowca, który odkrył, że emerytura nie jest wcale taka wspaniała. Dlatego wykorzystuje nadarzającą się okazję, aby wrócić do aktywnego życia i zatrudnia się jako starszy stażysta w redakcji strony internetowej poświęconej modzie, założonej i prowadzonej przez Jules Ostin (Anne Hathaway).

Film jest strasznie wciągający. Nie powiem, ciągnęło mnie do niego od jakiegoś czasu. Gdy usłyszałam o De Niro i Hathaway grających razem zakochałam się w tym filmie, jeszcze zanim go włączyłam. A gdy po chwili jeszcze ujrzałam Adama DeVine'a Film ukazuje to, że twój najlepszy przyjaciel się jeszcze nie narodził, albo żyje na tym świecie już od dawna. Film ukazuje to, że gdy czegoś chcemy i mamy marzenia to mamy je spełniać, bo jak się w siebie uwierzy to można zdziałać cuda.

Uważam, że film ten trafi do szerokiego grona odbiorców, którzy nie mają co robić w sobotni wieczór.


Zostawiam was ze zwiastunem.
Wiem, że dzisiaj krótko, ale niestety dzisiaj mam za mało czasu na cokolwiek.
Mam nadzieję, że wam się spodoba!
I czekam na wasze opinie!

8 komentarzy:

  1. Brakuje mi ogólnego podsumowania.
    I polecam zmienić szablon, to długie wczytywanie(mam LTE i dobre podzespoły, a i tak mnie to dotyczy) odstrasza. Wygląd to tylko część, najważniejsza jest funkcjonalność

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak kolega u góry, brak podsumowania. Przydałaby się twoja opinia, coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam swoją opinię na temat tego filmu. Jednak i tak dziękuję za opinię :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten film :) A co do desingu, przydało by się go odrobinę zmienić :)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwóch najbadrziej przez mnie lubianych aktorów w jednym filmie? :D Od razu na wstępie film odtsaj eode mnei plus, wiec z miłą chęcią go obejrzę.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuję się właśnie do obejrzenia tego filmu, podobno świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam bardzo wiele dobrych opinii o tym filmie, muszę koniecznie obejrzeć! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń