niedziela, 17 kwietnia 2016

Medycyna może być tagiem?

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym Tagiem Książkowym.
Tym razem otagowała mnie moja sister, moja bff, moja wifeeey OLCIA :*
Jest to tag, który łączy ze sobą moją pasję, czyli książki i moje wymarzone studia, czyli medycynę!
OTO JEST:

Bez zbędnego biadolenia zapraszam Was na zapoznanie się z moimi odpowiedziami :)

KATEGORIA NR 1


Na początku widząc to pytanie byłam trochę zdenerwowana. Czy jest jakaś książka, która mnie uśpiła? Oprócz lektur? Z takim pytaniem zasypiałam każdej nocy. Dzisiaj siadając do komputera przypomniałam sobie jedną!


Przez pierwszą księgę 'Pamiętników Wampirów" przeszłam szybko. Czytało się to nawet fajnie i nie musiałam się męczyć. Lec im dalej zagłębiałam się w tą historię, tym bardziej zaczynało mnie to irytować i nużyć. Niestety przy końcówce drugiej części o mało nie zasnęłam. Trzecią księgę zakończyłam po jakiś stu stronach, gdyż najzwyczajniej w świecie zasnęłam. Jednak jestem większą zwolenniczką serialu niż książki :)

KATEGORIA NR 2


Niestety przy takich pytaniach także mam dylemat. Czytając wiele książek wybuchałam płaczem lub przechodziłam smutnego kaca książkowego. Niestety, albo stety nie było wiele takich książek, które wywołałby u mnie załamanie nerwowe.

Jednak czytając ''Gwiazd naszych wina'' przeżyłam takie załamanie. Oczywiście wiedziałam, że ktoś zginie, bo to Green, on zawsze robi takie numery. Jednak nie spodziewałam się takiego obrotu akcji. 

KATEGORIA NR 3


I ja mam wybrać jedną? W ostatnim czasie czytałam "After" i to chyba ta książka zasługuje na nazwę "Zawał" :') 

Sprawy pomiędzy Tessą a Hardinem są strasznie pogmatwane i co chwila coś się dzieje. Akcja zmienia się z każdą kroplą wody spadającą w ulewny deszcz. Dlatego ta książka jest tak wciągająca :)

KATEGORIA NR 4


Próbowałam, naprawdę próbowałam coś wymyślić. Niestety nic :( To może dlatego, że lubię chodzić do dentysty (wiem... dziwna jestem).

KATEGORIA NR 5


Tutaj mogłabym się trochę rozpisać. 
Niestety jest wiele książek w której osoby umierają, a ty się tego nie spodziewasz.
Dlatego wybrałam 3 z nich.


Tak jak już wcześniej wspominałam "Gwiazd naszych wina" jest to książka, która powaliła mnie na kolana. Niespodziewana śmierć Angustusa była dla mnie ciosem prosto w serce.
 Seria "Wybrani" zaskakiwała nas co chwila jakąś śmiercią.  Między innymi Ruth i Jo.
Onyks. Zaskakująca była dla mnie śmierć Adama. Wydawał się taki opanowany i ostrożny. Niestety nie udało mu się :(

KATEGORIA NR 6


A czy są książki bez napięcia?
Chyba nie.
Zrobiłam sobie stosik z moimi książkami, w których historie przeżywałam. I wiecie co?
Na półce zostały 3 książki. Tak więc zdjęcia nie pokaże xD bo musiałabym dodać z 15 zdjęć jak nie więcej :)
Zazwyczaj czytam książki, które zapierają dech w piersiach dlatego mi trudno :)

KATEGORIA NR 7


Zależy jak się na to spojrzy. Ma lać się krew - może horror, albo wampiry?
Uważam jednak, że ta kategoria pasuje do:


Zapewne każdy z Was wie co to jest za seria. I zapewne nikomu z Was nie muszę tłumaczyć dlaczego tą książkę wybrałam. Niestety w tej książce wielu ludzi zginęło. Krew ludzi się przelała.

KATEGORIA NR 8


Muszę się jednak zgodzić z Olą w tej kategorii. Ta książka pasuje tu idealnie. A my jeszcze miesiąc musimy czekać na następną część.


Czekam z niecierpliwością na informację o Americii (ten moment gdy nie wiesz jak odmienić imię głównej bohaterki wcześniejszych książek).

KATEGORIA NR 9


Serio? Serio?!
Muszę?
Tutaj także nie dam zdjęcia, ponieważ nie dałabym rady xD
Albo ten post byłyby za długi.

KATEGORIA NR 10


Przede wszystkim zapraszam:
Ale także każdego z Was! Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)
Informujcie o każdym dodanym poście z tym tagiem u Was!
Buziaki i do przyszłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za nominację :) Z przyjemnością odpowiem na ten Tag :) Mam nadzieję, że jak najszybciej się u mnie ukażę :) Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Tez przypasowałabym do tej samej kategorii Igrzyska Śmierci
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego tagu, ale jest bardzo fajny!
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ktoś, kto nie uważa "AFTER" za nudne romansidło, którego czytanie jest katorgą. Świetnie wykonany TAG:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie ktoś, kto nie uważa "AFTER" za nudne romansidło, którego czytanie jest katorgą. Świetnie wykonany TAG:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag, zapisze sobie ten post bo muszę poczytać pare z tych książek!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG, chyba dałaś mi inspirację, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, opisujący kategorie książek. Uwielbiam czytać książki, jednak w moich lekturach musi się znaleźć wątek miłosny, sama piszę i wiem, że czasem czytelnikowi potrzeba nagłego zwrotu akcji, aby się nie znudził książką i dobrze ją zapamiętał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag!
    Post ciekawy, mam zamiar przeczytać również książki,które tutaj przedstawiłaś jak i obejrzyć film.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag!
    Interesujący post i na pewno jeszcze wpadnę! 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag
    Gwiazd naszych wina mnie również powaliła
    I też z niecierpliwością czekam na wieści o Americe ;)
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi się czytało,bardzo fajny pomysł na tytuł.Jeżeli tytuł kusi jest więcej osób przyciągniętych.U ciebie czuję się swobodnie,tak jakość nie wiem dlaczego.
    Bardzo ładny design przy okazji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń