sobota, 23 kwietnia 2016

Pisarz kryminałów podbija 12 posterunek! + KONKURS

Bonjours mes amis! Dziś nie wita was Patty, lecz jej sis - Ola. Pewnie część z was w miare wie o kogo chodzi, ponieważ jestem wspominana w większości postów. Przychodzę do Was z recenzją serialu, który ostatnio przeżywam - w sumie nie ostatnio bo od prawie roku! Mimo mojego głośnego i ciągłego gadania o tym cudownym serialu moja kochana Patty jeszcze nie doszła do tego momentu, żeby usiąść i zobaczyć czym to ja się tak zachwycam i co jest powodem moich jęków na facebookowym czacie! (NIE PRAWDA! WŁAŚNIE OGLĄDAM) O czym mówię? Mowa tutaj o "Castle"

Jak zaczęła się moja historia z tym serialem? Otórz w pewien niedzielny poranek jedząc śniadanie skakałam po kanałach telewizyjnych w poszukiwaniu czegoś fajnego. Nie znalazłam nic co by mnie zaciekawiło, więc zostawiłam telewizor włączony na przypadkowym kanale. I nagle BUM! Wciągnęłam się niesamowicie!
Może pokrótce opowiem wam o fabule serialu.
Castle to nazwisko popularnego pisarza kryminałów, który znalazł się przy śledztwie w sprawie seryjnych zabójstw. Okazuje się, że morderca działa według książek Ricka i zabija swoje ofiary tak jak to autor opisał. Nowojorski wydział zabójstw w składzie: Kate Beckett, Javier Esposito, Kavin Rayan szybko rozwiązuje sprawę za jego pomocą, ale Rick nie odchodzi tak łatwo. O nie! Nasz pisarz właśnie stracił wenę, a pani detektyw Beckett nieoczekiwanie inspiruje go do napisania nowej powieści. Kate to ostra babka i kategorycznie odmawia, lecz z Castlem nie ma tak łatwo. Ma dojscia u samego burmistrza i ten nakazał przyjąć pisarza do Wydziału Zabójstw. I tal rozpoczyna się jego histria z różnymi ciekawymi, niebezpiecznymi i tajemniczymi zagadkami. Serial posiada kilka głównych wątków, które są wplatane w część odcinków. W każdym odcinku pojawia się nowe morderstwo do rozwiązania, więc w serialu się dzieje.

Oprócz niesamowicie wciągającej i często zaskakującej fabuły powodem, dla którego pokochałam ten serial są niezastąpieni bohaterowie. Rick to takie duże dziecko, na które zawsze trzeba mieć oko. Mimo poważnych sytuacji po nim można spodziewać się, że palnie coś głupiego. Nie da się go nie kochać! Kate to natomiast silna babka twardo stąpająca po ziemi. I z ogromną cierpliwością do Castle'a. Ich słowne docinki nie raz mogą doprowadzić do śmiechu. Razem z Kate na posterunku pracuje Esposito i Rayn - para detektywów, którzy rozumieją się bez słów. Matka Castle'a to również jedna wielka agentka marząca o wielkiej teatralnej roli. Jedyną ogarnięta osobą w ich domu jest córka Ricka - Alexis.

W szczegóły nie będę się zagłębiać sami musicie sprawdzić co ciekawego dzieje się na dwunastym komisariacie! Serial serdecznie wam polecam, ponieważ niesamowicie wciąga. Fakt jest kilka słabszych odcinków, lecz jest tez wiele bardzo dobrych wręcz rewelacyjnych, ale to jak w każdym serialu, nie da się jednak przerwać oglądania, bo wszyscy są ciekawi, co będzie dalej, przede wszystkim co będzie z Kate i Rickiem.

KONKURS


HEJ I CZOŁEM! TU PATRYCJA! DZIĘKUJĘ MOJEJ WIFEEY ZA NAPISANIE TEGO POSTU! WIEM, ŻE BARDZO CHCIAŁA SIĘ Z WAMI PODZIELIĆ SWOJĄ OBSESJĄ.
PONADTO CHCIAŁABYM WAS ZAPROSIĆ NA KONKURS NA SNAPIE!
DZISIAJ JEST PIERWSZY ETAP Z TRZECH W TYM MIESIĄCU.
ZASADY SĄ DZIECINNIE PROSTE. MUSICIE MIEĆ NAS NA SNAPIE I ZACZĄĆ ZABAWĘ.
DZISIAJ O 19 ZACZYNAMY POGADANKĘ NA SNAPIE, KTÓRĄ BĘDZIECIE MOGLI OGLĄDAĆ DO WIECZORA NASTĘPNEGO DNIA. NA KONIEC ZADAMY WAM 4 PYTANIA (KAŻDY ZA 2P.). ZA TYDZIEŃ BĘDZIE KOLEJNA POGADANKA (TAKŻE OCENIANA) ORAZ WRZUCIMY PARĘ ZDJĘĆ (Z NAPISEM "SCREEN NR. ...") I BĘDZIECIE MUSIELI JE ZESCREENOWĆ (KAŻDE ZDJĘCIE 1P.). 
BĘDĄ NAGRODY? OCZYWIŚCIE!
W TYM ETAPIE SĄ 3 NAGRODY!
1 MIEJSCE - NAGRODA RZECZOWA FINANSOWANA PRZEZ NAS + TYGODNIOWE POLECANIE BLOGA NA NASZYCH 3 BLOGACH I SOCIAL MEDIACH.
2 MIEJSCE - TYGODNIOWE POLECANIE BLOGA NA NASZYCH 3 BLOGACH I SOCIAL MEDIACH.
3 MIEJSCE - CZTERODNIOWE POLECANIE BLOGA NA NASZYCH 3 BLOGACH I SOCIAL MEDIACH.
ALE TO NIE WSZYSTKO!
POJAWI SIĘ WIĘCEJ TAKICH KONKURSÓW I WSZYSCY BĘDĄ ZAPISYWANI W TABELCE. KTO NA KONIEC ROKU ZGARNIE NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ PUNKTÓW TEN DOSTANIE DUŻY PREZENT ŚWIĄTECZNY SFINANSOWANY PRZEZ NAS!
Ps. Dziękuje za 3 000 wyświetleń!

7 komentarzy:

  1. Jak ty masz już 3000 wyświetleń?
    Ucz mnie o Patrycjo!
    Ucz mnie o Olu też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciekawy blog tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Gratuluje 3 tysięcy wyświetleń!
    paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten serial! Oglądałam, go do 5 sezonu ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym serialu, ale wydaję się być warty obejrzenia. Może się skuszę i obejrzę na dobry początek jeden odcinek?
    http://wygladala--agnieszka.blogspot.com/2016/04/wiosna-wiosna-ach-to-ty.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie niedawno zaczęłam oglądać ten serial ze swoim chłopakiem. Całkiem przypadkiem, po prostu szukaliśmy jakiegoś fajnego serialu, i tak z początku palnęłam, że może coś z AXN bo tam fajne kryminalne seriale lecą i że kiedyś oglądałam kilka odcinków Castle i wydawał się być ciekawy.. No i zaczęliśmy. Jesteśmy na początku, bo kończymy dopiero 2 sezon, ale serial jest naprawdę mega! Można się pośmiać ;D Jedyną postacią, której nie lubię jest matka Ricka. Nie wiem czemu, ale denerwuje mnie. Esposito jest genialny <3 Bardzo podoba mi się też przedstawienie relacji ojca z córka. Ogólnie serial jest WOW! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog o różnych filmach - recenzjach :)
    Pozdrawiam.
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń