niedziela, 3 kwietnia 2016

Sensacja Wattpad, czyli twórczość imaginator1d...

Hej miśki!
Przychodzę dzisiaj do was, w tą piękną niedzielę, z kolejną recenzją!
Jest to pierwszy post w tym miesiącu, co oznacza, że dzisiaj czas na recenzję książki!
Tak jak już możecie wyżej zauważyć przychodzę z książką, która była sensacją na wattpad, czyli serią "After", której autorką jest Anna Todd, znana jako imaginator1d.
Dzisiaj pierwsza część serii, czyli "AFTER: Płomień pod moją skórą".

Dlaczego sięgnęłam po tą książkę?
Historia jest długa. Może niektórzy wiedzą, że jestem autorką fanfiction. I "After" jest książką na podstawie fanfiction. Słyszałam o tej historii dużo, gdy ff pojawił się w internecie. Niestety nie miałam ochoty wziąć się za nią. Będąc na wyjeździe klasowym w tym roku koleżanka opowiedziała mi i o niej strasznie dużo dobrego ( nie wiem, czy to czytasz Wika, ale pozdrawiam). Następnie temat ten podchwyciła kochana Daria (też pozdrawiam lamusie :* ). I tak obie zapaliły u mnie iskierkę pt.: "A może jednak przeczytam?". Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć pierwszej części, aż do ostatniego wtorku. I tak się zdarzyło, że w piątek kupiłam resztę części "After".

ŻYCIE TESSY MOŻNA PODZIELIĆ NA TO, CO ZDARZYŁO SIĘ PRZED POZNANIEM HARDINA, I NA TO, CO ZDARZYŁO SIĘ PÓŹNIEJ.

Tytuł: "After: Płomień pod moją skórą"
Tytuł oryginału: "After"
Autor: Ana Todd (imaginator1d)
Data wydania książki w Polsce:  26 stycznia 2015
Cykl: After (tom 1)
Wydawnictwo: Znak
Liczba stron: 632
Kategoria: literatura młodzieżowa
Język: Polski

OPIS Z TYŁU KSIĄŻKI:
Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście. Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.

"- Nie jesteś w moim typie, tak jak ja nie jestem w twoim. Dlatego do siebie pasujemy... Różnimy się od siebie, a jednocześnie jesteśmy tacy sami. Powiedziałaś mi kiedyś, że wyzwalam w tobie to, co najgorsze. Cóż, ty wyzwalasz we mnie to, co najlepsze. Wiem, że ty też to czujesz, Tesso. Fakt, nie umawiałem się na randki, dopóki cię nie spotkałem. Ty sprawiasz, że tego chcę, chcę być lepszy. Chcę, żebyś myślała, że jestem ciebie wart. Chcę, żebyś mnie pragnęła, tak jak ja pragnę ciebie. Chcę się z tobą kłócić, nawet możemy wrzeszczeć na siebie nawzajem, dopóki jedno z nas nie przyzna, że się myli. Chcę się z tobą śmiać i słuchać twoich wykładów na temat klasyki powieści. Chcę... Potrzebuję cię. Wiem, że czasami bywam okrutny... cóż, właściwie zawsze taki jestem, ale to dlatego, że nie wiem, jaki mogę być. - Jego głos jest już tylko szeptem, oczy ma rozbiegane. - Zachowywałem się tak przez długi czas i nigdy nie chciałem być inny. Aż do teraz, do spotkania z tobą."

Myślę, że książka ta, chociaż ma wiele opinii jest wspaniała. Okej... Możemy znaleźć motywy z innych książek, filmów czy seriali, ale jest to książka na podstawie fanfiction! Musi gdzieś pojawić się inspiracja autorki!
AFTER jest tego typu książką, którą mimo ponad 600 stron czyta się lekko i szybko dzięki licznym dialogom i brakiem opisów.
Moim zdaniem jest to książka, w której bez chwili namysłu można się zakochać. Jest to coś co szuka się w książkach. Wspaniała fabuła, dobry styl pisania, ogólne wrażenie ekstra!
I wcale nie widać, że to ff, dopiero jak ktoś Ci powie. Szczerze? Czytając tą książkę zapomniałam, że jest ona o postaciach, których w realnym świecie mnie nie interesują. Że mój stosunek do ich twórczości jest obojętny.
Jak już mówię tak naprawdę szczerze to...
Pokochałam tą książkę.
Czułam się jakbym sama była jednym z bohaterów.
Czułam jak oni...
Byłam smutna.
Byłam wesoła.
Byłam podekscytowana.
Byłam wściekła.
Byłam zakochana.
Byłam rozczarowana.
I przede wszystkim chciałam więcej! I więcej!  Dlatego już po 2 dniach od zakupu pierwszej części poszłam kupić kolejne. I wydałam wszystkie swoje oszczędności :) I wcale nie żałuje.


Gdybym miała ocenić ją w skali od 1 do 10 miałabym ogromny problem, bo dla tej książki nie ma takiej skali. Jest ona tym czego szukam w książkach i zajmuje miejsce w TOP8 moich ulubionyh książek.

A Wy? Czytaliście może tą książkę? Co o niej sądzicie?
Całuje gorąco i do następnego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej ksiazki, słyszałam rożne opinie, ale po twojej recenzji chyba sie skuszę :)
    Nie sadze, ze kupue sobie swój egzemplarz, ale moja koleżanka jest fanka, wiec na pewno mi pożyczy haha :D
    Bardzo u tej ksiazki w mojej opini zapunktowało to, ze przeżywałas razem z bohaterami, mam nadzieje, ze ja tez bede, bo uwielbiam to w literaturze!
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie czytałam tej książki, ale po tej recenzji może, może... :D
    Zapraszam do mnie - recenzje książek, filmów, muzyka i więcej :)
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna książka. Czytalam ja jeszcze jako fanfiction o One Direction

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna książka. Czytalam ja jeszcze jako fanfiction o One Direction

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czytać. Sporadycznie piszę recenzję i wrzucam na starego bloga, który robi za taki pamiętnik. Często widziałam jak moja bardzo dobra koleżanka czyta tą książkę. Ponoć jest ona taka, jak piszesz. Być może się skuszę, jak skończę Cienie Imperium.

    PS. Ładny design (:

    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać! Muszę zapolować na tę książkę!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać tą książkę, opis interesujący! :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam także pierwszą część i jestem w niej zakochana. Niebawem zabieram się za następną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam wszystkie 4 częsci kocham te książki są najlepsze
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytalam tej książki, ale Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawila :) z pewności po nią sięgne! :)

    OdpowiedzUsuń