niedziela, 22 maja 2016

Nastoletnia podróżniczka... - Warszawa [FOTORELACJA]

Hej kochani!
Tej pieknej niedzieli przychodzę do Was z relacja z mojego wyjazdu do naszej pięknej stolicy!
Tak jak już mogliście przeczytać dwa posty temu, razem z moim cudownym Olciakiem wybrałyśmy się na weekend majowy do Warszawy.
Po co? To juz nasz taki rytuał, trzeci rok z rzędu  (w okresie wiosenno-letnim) wybrałyśmy się do tego cudownego miasta.
W piątek (29 marca) zaraz po szkole pojechałam do domu, by zakończyć pakowanie i z walizką pod pachą pobiegłam do Oli. Gdzie wsiadłyśmy do auta i pojechałyśmy w świat.
Podróż spędziłyśmy bardzo kreatywnie... Poprzez robienie głupich zdjęć sobie nawzajem i granie w grę "Czółko". Po 5 godzinach jazdy nareszcie dojechałyśmy do celu, czyli do mieszkania Oli wujka. 

Co robiłyśmy w stolicy Polski?
Przede wszystkim zwiedzałyśmy.
Gdzie byłyśmy?
Jaj zawsze odwiedziłyśmy stare miasto. (Nie obyło się bez wstąpienia do Costa Coffe) 

Byłyśmy w łazienkach i w Wilanowie...


 Odwiedziłyśmy sklep Scrummy (pojawi się post z zagranicznym jedzeniem) i Złote Tarasy (zahaczając po drodze do Starbucks'a).

 Byłyśmy na wystawie Titanic'a w Pałacu Kultury i Sztuki (więcej zdjęć na blogu Oli, gdzie jest relacja z wystawy!)


Mam nadzieję, że fotorelacja Wam się podobała i mam zamiar zrobić taki ciąg fotorelacji z moich wyjazdów pt.:" Nastoletnia podróżniczka.. - ...". Co o tym myślicie? W najbliższym czasie pojawiłby się wpis o obozie ornitologicznym, z którego wróciłam w piątek oraz z wyjazdu do Niemiec, gdzie jadę już w czwartek! 

2 komentarze:

  1. Super!
    Ale relacja na żywo była ciekawsza...
    PS. Mogłabyś obrócić Łazienki i Wilanów?

    OdpowiedzUsuń