piątek, 2 grudnia 2016

A co by tu jej kupić? - pomysły dla niej! [BLOGMAS 2016]

Hej moi mili! Witam w kolejny grudniowy dzień! Pod wczorajszym postem zauważyłam duże zainteresowanie tą serią, bardzo się cieszę ;D Mam nadzieję, że i ten post będzie dla Was tak samo inspirujący jak poprzedni!
Szukacie prezentu dla ukochanej? A może dla siostry czy mamy? Nie masz pomysłu na prezent dla przyjaciółki? Dobrze trafiłeś/łaś!
Drugi grudnia czyli: "Pomysł na prezent dla niej" uważam za otwarty!



CZEKOLADOWE CO NIECO!
Nie dajcie się zwieść pozorom jest niewiele kobiet, które nie lubią słodyczy. Kobiety uwielbiają czekoladę w najróżniejszej postaci! Dlatego chciałabym przedstawić wam co oferuje nam chocolissimo.pl, specjalnie na święta!
Czekoladowy Mikołaj - 29,50zł
Świąteczne renifery z czekolady - 56,40zł
Świąteczny zestaw dla Kobiet - 40,80zł
Świąteczny zestaw kosmetyczny - 39,00zł

COŚ DO HERBATY!
Herbata.. Twierdzę, że najlepsza jest ta do zaparzenia, a nie taka z kartonika.. wiecie o co chodzi... ale cały klimat psują fusy w herbacie, które co chwila wpadają nam do buzi. Dlatego fajnym prezentem byłby zaparzacz do herbaty!
zaparzacz do herbaty leniwiec - 49zł
zaparzacz do herbaty titanic - 44zł
zaparzacz do herbaty - ciastek - 49zł

Zaparzaczka Nessie - 45zł

COŚ DO OTULENIA!
Zimowego wieczoru każdy ma ochotę w coś się otulić, by się ogrzać... My, kobiety, zawsze zajdziemy jakieś ale... a to koc za krótki, a tu zjeżdża... Co powiecie na to?
Koc z rękawami - teraz w promocyjnej cenie 89,00!

Grzejące rękawiczki USB - 59,00zł


A co zrobić dy herbata wystygnie?
Duża liczba osób nie lubi zimnej herbaty lub kawy ( zaliczam się do tych drugich), tak więc co mamy zrobić gdy tak się stanie? Można powiedzieć, że można ją wylać i zrobić nową... Ale jeśli nie masz w domu już herbaty, a za oknem mróz i nie masz zamiaru wychodzić dzisiaj na dwór? Z taką pomocą przychodzi podgrzewacz do kubków!
Gorące ciastko - podgrzewacz do kubków - 69zł

Gorący Cupcake - podgrzewacz do kubków - 69zł

A MOŻE MAŁY GADŻET?
Każda z nas lubi mieć wszystko przy sobie... A może to właśnie jej przyda się stylowy pendrive!
Szminka pendrive - 69,90zł

KOBIETY TEŻ LUBIĄ GŁOŚNĄ MUZYKĘ!
Zastanawiałam się nad tym co Wam jeszcze pokazać, aż przypomniałam sobie o tych cudach! Są prześliczne i urocze, każda kobieta zakocha się w nich! A mówię tu o wspaniałych głośnikach! Każdy z nich ma inne dodatkowe funkcje. Mogą posłużyć jako mikrofon do rozmów oraz pilot do robienia zdjęć!
każdy taki głośniczek - 95zł
COŚ DO TWARZY!
Każda kobieta uwielbia w czasie wolnym odprężyć się mając na twarzy maseczkę... Dobrym pomysłem, który ja wykorzystałam w tym roku, jest zaopatrzyć swoją znajomą właśnie w takie maski. Na pewno będzie szczęśliwa!
Zestaw 3 glinek Mokosh - 72zł
dostępne również osobno! - 24,50zł

Kolagenowa maseczka do twarzy PIG Holika Holika 80ml -74,90zł

Maska Kolagenowa na noc Pig Collagen Tony Moly - 99,90zł


MAGIC FOOD BANANA SLEEPING PACK Tony Moly - 59,90zł

PANDA’S DREAM WHITE SLEEPING PACK Tony Moly - 59,90zł
 AROMATYCZNY WIECZÓR!
Uważam, że jedna z najlepszych rzeczy na świcie są świeczki... Yankee Candle, Kringle Candle, Woodwick! Uwielbiam te firmy! A taka świeczka zapewne spodoba się niejednej!




ONESIE!
To jest coś, co zawsze chciałam dostać! Cieplutki kombinezon na chłodne wieczory! Zwierzęta, postacie z bajek... W jednej chwili możesz się w nie zmienić i będzie Ci ciepło!




TO JUŻ KONIEC DZISIEJSZEGO POSTU!
MAM NADZIEJĘ, ŻE TE POMYSŁY POMOGŁY WAM CHOCIAŻ TROCHĘ W WYBORZE PREZENTU :)
DO ZOBACZENIA JUTRO!

17 komentarzy:

  1. Dorzucam do listy 3 z chemii <:V
    Albo chociaż 2 ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie dostałaś 1 przypadkiem? ;_; mi też by się przydało z ostatniego spr xD

      Usuń
    2. No dlatego chce 2 ;_;
      Panie mikolaju pan da 3

      Usuń
  2. Wow świetny wygląd bloga ta kawa jak się czeka na załadowanie strony rewelacja ;) będę tu częściej zaglądać ;) post świetny sama mam taki cieplutki kombinezon tylko tygryska jest świetny na chłodniejsze dni ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie książka, czy perfumy to zawsze trafiony prezent! Fajne propozycje ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczki i głośniczek to chyba najlepsze prezenty jakie mogą być, bardzo przyjemny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły ! :) i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, ale wspaniałe pomysły! Na takie czekoladki to ja bym się po prostu rzuciła :D Podoba mi się różnorodność rzeczy jakie podałaś, takie podgrzewacze są mega urocze <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post <3 Te małe głośniczki urzekły mnie bezgranicznie :) <33

    OdpowiedzUsuń
  8. A coś poniżej 30 zł się znajdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi te swieczki! :) Albo zakladki, o ktorych bedzie w innym poscie :)

      Usuń
  9. Czekoladki to ja bym zjadła zawsze! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne pomysły! ja chce wszystko :) naprawdę przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czekoladki w kształcie kosmetyków są genialne! Ale szkoda by mi było je zjadać :D Takie zaparzacze to idealny prezent dla fanek herbaty (czyli dla mnie :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pomysły! ♥ Te świeczki są magiczne ♥
    Pozdrawiam :)
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń