sobota, 3 grudnia 2016

A co by tu mu kupić? - pomysły na prezent dla niego... [BLOGMAS 2016]

Trzeci grudnia, blogmas trwa...
Dzisiaj zajmiemy się sprawą wyboru prezentu dla niego...
Sama mam zawsze problem gdy muszę kupić prezent dla płci przeciwnej, a co dopiero wymyślić coś co mogłoby Was zainteresować i zainspirować...



COŚ SMAKOWITEGO...
Myślę, że także chłopakom przypadnie do gustu czekoladowy smakołyk z oferty chocolissimo.pl
BMW w drewnianej skrzynce - 66,30zł
Samochód VW mini z czekolady - 19,90zł
Świąteczny Smartphone - 40,80zł
Świąteczny zestaw do golenia - 39zł
Świąteczna piłka nożna - 48,40zł

 Co z zimną kawą?
Mężczyźnie pewnie tak samo jak i kobiecie nie będzie się chciało w mroźny dzień nigdzie wychodzić do sklepu, a jak kawa się skończy? I zostanie tylko zimna w kubku? Mam dla Was propozycję podgrzewacza!
BB-8 - podgrzewacz do kubków - 69zł

 Żebyś nie musiała co chwilę chodzić po picie...

Nie zdarza Ci się tak, że to ty musisz iść Wam do kuchni po picie. Albo nie chce Wam się po prostu ruszyć? A co powiecie na kask piwny?
Kask piwny - teraz super okazja tylko 29zł!
Jadę gdzieś i co zrobię z koszulą?
Myślę, że bardzo fajnym prezentem dla mężczyzny byłoby etui na koszule. Jeśli mężczyzna jedzie gdzieś do pracy i nie ma co zrobić z ładnie wyprasowaną koszulą... Może jednak to dobry pomysł by mieć takie etui?
Packshi – Etui na koszulę - 99zł
A może jednak skarpety?
Nikt nie lubi dostawać na święta skarpet... Ale jeśli będą to urocze skarpety z świątecznym wzorem? Każdemu przypadną do gustu!
Śmieszne skarpetki męskie OD ŚWIĘTA - 19,90zł

Dzisiejszy post troszkę krótszy, ponieważ co chwilę pada mi net i boje się, że nie uda mi się go dzisiaj wstawić :)

5 komentarzy:

  1. Wow! Nie miałam pojęcia, że takie cuda można stworzyć z czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne gadżety bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, osobiście zawsze marzyłam o takim nakryciu głowy, bym mogła jednocześnie pić. :D Ale chyba kupię takie coś podobne mojemu bratu na Mikołaja.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły :) Uśmiech na mojej twarzy wywołał szczególnie ten "kask" z puszkami picia ;)
    Pozdrawiam,
    www.pannakuchcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń