czwartek, 22 grudnia 2016

Christmas Tag - [BLOGMAS 2016]

Hej kochani! 
Mój komputer wrócił od naprawy, czyli możemy powrócić do BLOGMASU!
Do gwiazdki zostały dwa dni! To jest nie do pomyślenia, że ten czas tak szybko minął ;___;
Dzisiejszy post pojawia się według planu, czyli dziś jest "CHRISTMAS TAG"



1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Zależy... Od rana uwielbiam siedzieć w ciepłej piżamce i popijać gorący napój, natomiast na samą wieczerzę ubieram się elegancko. Z rana zawsze fajnie jest usiąść i odpocząć po długich przygotowaniach. Uważam natomiast, że wieczorem jest czas, kiedy powinniśmy pokazać się od jak najlepszej strony. Jest to okres świąt, czyli powinniśmy być schludni.   

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Trudne pytanie... Jest zbyt dużo osób, na których twarzy chciałabym zobaczyć uśmiech związany z otrzymaniem ode mnie prezentu. Byłby to ktoś z mojej rodziny, bądź ktoś z moich najbliższych przyjaciół. Musiałabym się nad tym pytaniem dłużej zastanowić :)
3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 
Zdecydowanie wieczorem. Po uroczystej kolacji siadamy wszyscy razem i rozkoszujemy się uśmiechem na twarzy obdarowanych przez nas osób.
4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika? 
Zdarzyło się. Dwa? Może trzy lata temu. Zazwyczaj jednak kupujemy taki domek na jarmarku bożonarodzeniowym.
5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Spać xD Ale także czytać, rozkoszować się chwilą wolnego, spędzić ten czas z rodziną i przyjaciółmi :)
6. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Pierogi i krokiety :D oraz pieczarkowa.
7. Twój ulubiony film świąteczny? 
Pisałam o moich ulubionych filmach świątecznych w czwartym dniu blogmasu ----> [LINK]
8. Makowiec czy sernik? 
Sernik.
9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana? 
Oczywiście! Będąc dzieckiem nie przeżyłabym zimy bez mojego zimnego przyjaciela. Czasami zdarzało się, że w ciągu dnia zrobiłam trzy bałwany... a pomnóżmy to przez ilość dni zimowych... Są to setki, jak nie tysiące...
10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt? 
Trudno powiedzieć... Jednakże wydaje mi się, że wygrywa Wigilia... Jest to magiczny dzień, przynajmniej dla mnie... Pełny miłości i szacunku.
11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
Uwielbiam białe, są przepiękne... Jednakże na choince w moim domu przeważają, niestety, kolorowe :C
12. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
Trudno powiedzieć... Pomagam rodzicom robić śledzie już na początku grudnia, choinkę ubieram w połowie tego miesiąca, a ostateczne przygotowania przypadają na 23 grudnia...
13. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie :C
14. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny? 
Przyprawy korzenne. Definitywnie. 
15. Odliczasz dni do świąt? 
Tak! Razem z BLOGMASEM :)
16. Ulubiony zimowy lakier do paznokci? 
Czerwień, srebro, złoto, biel... uwielbiam tą kolorystykę... szczególnie w okresie świątecznym. Nadają te kolory moim paznokciom świątecznego akcentu :D
17. Ulubiony zimowy napój? 
Mleko z cynamonem. mmmm.... kocham <3
18. Ulubione piosenki świąteczne?
O tym także mówiłam w blogmasie, o ile się nie mylę był to jedenasty dzień blomasu, ----> [LINK]


I na zakończenie chciałabym nominować kilka osób do zrobienia takiego tagu:
- Ola [Je ne regrette rien!]
- Kasia [Opowieści Kattys]

- Jowita [Jowita-Michalowska]
- oraz każdego kto jest chętny na zrobienie tego tagu (podajcie wtedy link w komentarzu)

8 komentarzy:

  1. Mogę zrobić tag świąteczny w Sylwestra? Bo robienie dwóch tagów w ciągu ośmiu dni byłoby chyba przesadą.😨🎄🎇

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam zapach przypraw korzennych!
    Od mleka z cynamonem wole jednakże zwyczaje kakao.
    Świetny blog! Uwielbiam twój blogmas, cieszę się, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Ja jednak nie piekłam nigdy domku z piernika. Zbyt dużo jest z tym roboty. Zgadzam się, białe lampki są najładniejsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi bardzo miło, że wybrałaś mnie do tagu! ♥ Twoje odpowiedzi są świetne, natomiast ja chyba nie zrobię tego tagu, ponieważ nie znajdują sie u mnie na blogu, ale bardzo się cieszę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi kolorami paznokci trafiłaś w samo sedno :) uwielbiam takie kolory na pazurkach :) wesołych świąt! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie o bałwanie przypomniało mi moje marzenie z dzieciństwa: mieliśmy z rodzicami "mieszkanie" na piętrze domu dziadków. I zawsze patrząc przez okno i widząc śnieg chciałam zrobić wieeeelkiego smokobałwana, który zaglądałby mi do pokoju. Niestety, choć próbowałam namówić ciotki do pomocy to jakoś nigdy żadna nie chciała tego zrobić :c
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleju ;-; smutne, że nikt nie chciał Ci pomóc... w samym pomyślę się zakochałam *.*

      Usuń