wtorek, 6 grudnia 2016

Co święta znaczą dla mnie... [BLOGMAS 2016]

Hej kochani!
Dzisiaj trochę krótszy post.
Mamy dzisiaj 6 grudnia, czyli Mikołajki, a ja mam Wam opowiedzieć co święta dla mnie znaczą.



Ogólnie święta dla mnie to okres refleksji nad tym co zrobiłam przez ten cały rok. Przypominam sobie swoje sukcesy i porażki. Jest to czas, w którym wszystko analizuje i porównuje. Moment, w którym postanawiam się poprawić, bądź polepszyć.
Święta Bożego Narodzenia,to magiczny czas.
 Jest rodzina i miłość.
Wigilia bardzo zbliża do siebie ludzi i jest to chyba najmilszy okres zimy.
Wybaczamy innym ich błędy. Nie musimy rozumieć, czy zgadzać się z innymi, żeby im wybaczyć. Nie musimy wiedzieć, że zrozumieli swój błąd. Musimy dać im po prostu drugą szansę.
To moment gdy stół wygina się od wigilijnych dań, a z kuchni czuć zapach przypraw korzennych.
Dachy naszych domów są przyozdobione kolorowymi światełkami, dzięki czemu wydają się pogodniejsze i milsze z zewnątrz.
Święta,to miłość, radość i ciepło rodzinne.
Moment wesoły.
Uśmiech nie schodzi z naszych ust.
Nikt się nie smuci.
Wszyscy śpiewają kolędy.
To moment, gdy bliskie Ci osoby cieszą się, z każdej spędzonej z tobą chwili.
To moment, który zapamiętuje się na całe życie.
Właśnie tyle znaczą dla mnie święta.
Jak już mówiłam to magiczny czas!!

A teraz pochwalcie się, czy byliście grzecznymi dziećmi i dostaliście dzisiaj prezenty od Mikołaja?

2 komentarze:

  1. Krótki, treściwy i wspaniały wpis! Zgadzam się z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podsumowanie roku robię bliżej sylwestra ;) W Święta bardziej poświęcam się rodzinie i bliskim ;)

    OdpowiedzUsuń