sobota, 10 grudnia 2016

NADCHODZI ZIMA BOOK TAG [BLOGMAS 2016]


Hej kochani!
Dzisiaj jest 10 grudnia, czyli TAG!
Ale nie byle jaki TAG!
Tylko: "NADCHODZI ZIMA BOOK TAG".
A do świąt jeszcze 14 dni!



ŚNIEG- kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka o której zmieniłem zdanie w trakcie czytania to...
"Obsydian" autorstwa Jennifer L. Armentrout. Z początku byłam sceptycznie nastawiona do tej książki. Pierwsza myśl:"ta książka jest o kosmitach, czyli nie dla mnie". Ale dzięki mojej kochanej Olci przeczytałam tą książkę i mile mnie zaskoczyła.






ŚWIĘTY MIKOŁAJ- jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezent. Książka, którą chciałabym dostać to...
Jest ich strasznie dużo i sama nie wiem co tak naprawdę chciałabym dostać z książek. W mojej bliblioteczce jest dużo zaczętych pozycji i najpierw powinnam je zakończyć. Jednakże najbardziej chyba chciałabym otrzymać od kogoś "Cyrk nocy" autorstwa Erin'a Morgensterna. Czaję się na tą książkę już od dawna, ale jakoś nigdzie nie mogę jej znaleźć, ani stacjonarnie, ani online :C






ŚNIEŻKA- uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...
Niestety nie przypominam teraz sobie na szybko żadnej pozycji. Wiem, że było ich bardzo dużo. Z tego co pamiętam czytając "Romeo i Julia" Williama Shakespeare'a zalałam się łzami. Niestety nie mogę sobie przypomnieć innych tytułów :C Ale jeśli mi się przypomni to wam napiszę :D








JAZDA NA SANKACH- kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą kochałam będąc dzieckiem to...
Definitywnie "Opowieści z Narnii" C.S. Lewisa i "Mikołajek" René Goscinny'ego. Pamiętam jak moja mama umiała je prawie na pamięć, ponieważ ciągle mi je czytała :) a ja nigdy nie miałam dość :D Moje dzieciństwo kręciło się pomiędzy szukaniem przejścia w szafie i szukania bazy Mikołajka!








GORĄCA HERBATA- rozgrzewa nas gdy przychodzimy do domu, przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...
"Zmierzch", czyli seria Stephenie Meyer. Wydaje mi się, że jest to seria dzięki, której w ogóle zaczęłam czytać i pasjonować się książkami.  Sentyment mam także do serii autorstwa Lauren Kate. "Upadli" to była książka, którą żyłam chyba z dwa lata i nie mogłam jej przeżyć ;_;





TO JUŻ KONIEC NASZEGO TAGU!
MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ PODOBAŁO!
A TERAZ MUSZĘ KOGOŚ NOMINOWAĆ!
DLATEGO:
- OLCIA (http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/)
- KASIA (http://opowiescdwojgaserc.blogspot.com/)
CZEKAM NA WASZE POSTY!

1 komentarz:

  1. Obsydian <3 Też byłam sceptyczna przez kosmitów :D

    OdpowiedzUsuń