czwartek, 8 grudnia 2016

Prezent dla książkoholika - moje propozycje [BLOGMAS 2016]



Hej kochani!
Dzisiaj 8 grudnia, czyli kolejny post z naszego blogmasu!
Widząc dzisiejszy temat na mojej twarzy pojawił się ogromny banan!
Dzisiaj moi mili omówimy sobie prezenty dla książkoholika, czyli dla takich osób jak ja!



 ZAKŁADKI
Każdy książkoholik uwielbia zakładki. Zazwyczaj w książce można znaleźć jakąś, ale zazwyczaj są one takie meh... (jeśli wiecie o co chodzi). Jednakże jest wiele sklepów internetowych, gdzie możecie znaleźć coś o spodoba się zapewne niejednemu fanowi książek.

Zakładki magnetyczne w kształcie postaci od Epikpage! - 4zł za sztukę

ZAPACH PROSTO Z BIBLIOTEKI
Definitywnie każdy miłośnik książek uwielbia zapach starych stron i pożółkłego papieru. Nie poznałam jeszcze żadnego książkoholika, który nie lubiłby zapachu książek i biblioteki.  Jak zamienić swój pokój w małą bibliotekę? Taka świeczka zapalona w sypialni, zestaw książek i nasza sypialnia zmienia się nie do poznania.
Świeca Archives od Krinle Candle.
duży słój - 109zł
wosk - 12zł
świeczka - 12zł
SPAĆ W KSIĄŻKACH?
Zapewne nie jednemu książkoholikowi zdarzyło się zasnąć z książką w ręce. Ale czy ktoś z Was spał w książkach? Teraz możecie! Chciałabym przedstawić Wam pościel, na którą niedawno natrafiłam!
Książkowa pościel - 59zł
KĄPAĆ SIĘ Z KSIĄŻKĄ? NIC TRUDNEGO!
Chcesz poczytać sobie siedząc w ciepłej kąpieli, ale boisz się, że ie utrzymasz książki i wpadnie Ci do wody? Co powiesz na taką tacę?
Taca pod książkę z AMAZON - ok. 40€
BIBLIOTECZKA DO SIEDZENIA?!
Gdy zobaczyłam ten fotel nie mogłam się napatrzeć! No po prostu bóstwo! Gdy jesteście książkoholikami i macie trochę miejsca w domu i dużo pieniędzy, kupujcie!
Fotel - ponad 12 500zł
MOŻE JESTEŚ ZMĘCZONY?
Czytając często przy biurku przez długie godziny książkę nie mam ochoty nawet na wstanie z krzesła i na położenie się na łóżku. I w takim momencie jak ten z pomocą przychodzi nam taka oto poduszka!
Poduszka w kształcie książki - ok 40€
A JAK JUŻ SZALEĆ, TO SZALEĆ... PRZEŚPIJMY SIĘ W KSIĄŻCE!
Kto z Was, książkoholików nie marzył kiedyś by skurczyć się i pospać w książce? Teraz jest taka możliwość! Może nie z tym skurczeniem, ale spaniem w książce. A dokładnie w namiocie w kształcie książki!

Namiot w kształcie książki - ok. 1 350zł
A JAK CZYTAĆ NOCĄ?
Też macie ten problem, że chcecie poczytać sobie w nocy książkę, ale nie możecie zapalić światła, bo obudzicie wszystkich mieszkańców? To może być duży problem. Dlatego chciałabym przedstawić Wam praktyczną lampkę!
Lampka na książkę - 39zł
A MOŻE WYSŁAĆ POCZTÓWKĘ?
Zastanawialiście się kiedyś jak wysłać fajne życzenia, tak by trafiły do książkoholika? Chciałabym przedstawić Wam bardzo tani sposób na takie pocztówki!

POCZTÓWKA Z MOTYWEM KSIĄŻKOWYM - 1,5zł
TO ZRÓBMY JEDNAK TĄ BIBLIOTEKĘ!
Pamiętam jak dwa lata temu zmieniłam diametralnie swój pokój. Szkoda, że wtedy nie wiedziałam o takiej tapecie ;C

Tapeta - ok, 1 500zł

CO POWIECIE NA KSIĄŻKOWE CIASTECZKA?
Tak jak już we wcześniejszych postach wspominałam każdy kocha słodycze. A gdybyśmy mogli zrobić ciasteczka w kształcie książek? Na pewno skusiłyby każdego książkoholika!

Foremki do ciastek z motywem książkowym - 29zł
OŚWIEĆ MNIE!
To jest coś co mnie bardzo zaskoczyło. Nie wiedziałam, że człowiek może coś takiego wymyślić!
Przedstawiam Wam lampkę w kształcie książki!

Książko-lampka - 79€
TO MOŻE JEDNAK CIASTO?
Już pod koniec chciałabym Wam przedstawić wałek do ciasta! Ale nie taki zwyczajny! Bo z motywem książki!
Wałek do ciasta z motywem książek - 110zł

TO MOŻE Z MOTYWEM ZWIERZĄT?
Na koniec chciałabym przedstawić Wam kolejne zakładki! Tym razem są one z motywem uroczych zwierząt!
Magnetyczne zakładki - Szalone Koty - 19zl
Zakładki magnetyczne - Roztańczone pieski - 19zł
Zakładki magnetyczne - stylowe flamingi -19zł

 E-BOOK
To jest prezent, o który sama poprosiłam Mikołaja. Myślę, że jest to dobra rzecz dla osób, które są ciągle zabiegani, bo łatwiej jest odpalić takie urządzenie i czytać np w pociągu, czy gdzieś, niż z papierową książką w ręce. I nie zrozumcie mnie tu źle. I tak nadal jestem fanką papierowych książek!

Czytnik ebook PocketBook Touch Lux 3 rubin red, który według mnie jest najlepszy!


I OCZYWIŚCIE MOŻECIE KUPIĆ JAKĄŚ KSIĄŻKĘ BĄDŹ BON DO KSIĘGARNI, TO TEŻ SIĘ KAŻDEMU KSIĄŻKOHOLIKOWI SPODOBA!

A Wy macie jakieś jeszcze pomysły na prezent dla fanów książek?
Czekam na Wasze komentarze!

4 komentarze:

  1. Jezuuu ten fotel! *.*
    Na urodziny poprosze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!
    Te zakładki! Kocham <
    Super post! Może się zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te książkowe ciasteczka! ♥ Super post :)

    OdpowiedzUsuń