niedziela, 11 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA [BLOGMAS 2016]

Hej kochani!
Dzisiaj 11 grudnia, czyli do Gwiazdki zostało nam 13 dni.
Nie mogę uwierzyć jak szybko zleciał ten czas.
Z tej okazji, że za niecałe dwa tygodnie są święta, mam dla Was jeden z ulubionych moich postów świątecznych!
ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA!
Chciałabym przedstawić Wam piosenki świąteczne, dzięki którym zaczynam czuć klimat świąt.
Myślałam aby powiedzieć Wam coś o nich, ale niech muzyka przemówi za mnie ;)



Pentatonix - "Coldest Winter"

Pentatonix - "God Rest Ye Merry Gentlemen"

Pentatonix - "Mary, Did You Know?"


Gene Autry Feat.The Pinafores - "Rudolph the Red-Nosed Reindeer"

Frank Sinatra - "Let it snow"

Mariah Carey - "All I Want For Christmas Is You"

Wham! - "Last Christmas"

Train - "Shake up Christmas"

Shakin Stevens - "Marry Christmas Everyone" 

Cliff Richard - "Mistletoe and wine"

Czerwone Gitary - "Dzień jeden w roku"

Skaldowie - "Z kopyta kulig rwie"

Frank Sinatra - "Santa Claus Is Coming To Town"

Edyta Górniak feat Krzysztof Antkowiak - "Pada Śnieg"

 Majka Jeżowska - "Kochany Panie Mikołaju"

 Ich Troje & Magda Femme i Bogusław Metz - "Ding dong ding dong spadł już śnieg" 

De Su - "Kto wie czy za rogiem"

Disney - "Mickey Mouse (Jingle Bells)"

Margaret ft. The Voice of Poland 2015 Finalists - "Coraz Bliżej Święta"

Jula feat. Sound'n'Grace - "Gdy Gwiazdka"

I to wszystko na dzisiaj kochani!
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!
A wy czego słuchacie w okresie przedświątecznym?
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Pentatonix! Kocham ich i ostatnio gwałce replay w ich piosenkach! <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nawet Ich Troje? ;o Nie wiedziałam nawet o istnieniu takiej piosenki ;) Ale uzupełnię swoją playlistę ;D Większości nie słyszałam, albo zupełnie zapomniałam o ich istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele pozycji jest mi znanych i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Pentatonix słuchałam czegoś innego ostatnio O.o ("Carol of the bells" :3)
    A tak to część tylko kojarzę. Jednak wolę "Coraz bliżej święta" w wykonaniu Ani Szarmach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna playlista ♥ Znam niektóre ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam The Darkness- Christmas Time :) przesłuchaj sobie, jeśli nie znasz :P

    pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń