wtorek, 13 grudnia 2016

Trzynasty to jednak pechowy :( niby-[BLOGMAS 2016]


Hej kochani!
Nie wiem jak to się stało, ale już minął trzynasty dzień naszego blogmasu!
Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci, nie dawno, przecież zaczynaliśmy!
W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić moje propozycje prezentów dla fanów seriali i filmów. Niestety byłam w połowie postu, gdy komputer postanowił się wyłączyć, tracąc cały post. Ponad to mój komputer dzisiaj nie ogarnia i nie mogę dodać żadnego zdjęcia do postu. Przez to postanowiłam nie dodawać dzisiaj postu.
Bardzo mi przykro.
Aby Wam to wynagrodzić postanowiłam także od nowego roku co jakiś czas dodawać post z gadżetami filmowymi i serialowymi, oprócz regularnych postów.
Jeszcze raz przepraszam :C



1 komentarz:

  1. Kochana zawsze zapisuj sobie wersję roboczą i nic Ci się nie pokasuje! <3
    Śmiało zbierz siły i pisz notkę! czekam <3

    OdpowiedzUsuń