niedziela, 22 stycznia 2017

Styczniowy Epik Pack - moja opinia.

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z szybką recenzją paczki, którą wyczekiwałam.
Już jakiś czas temu przedstawiłam Wam swoją opinię na temat boxa subskrypcyjnego Epikbox (recenzja). Jak pewnie wiecie, bądź nie, zawartość pudełka zachwyciła mnie. Ci co obserwują mojego snapa (rose_patty) lub na instagrama (book-is-the-answer) zapewne zorientowali się już, że mam obsesję na punkcie zakładek tworzonych przez dziewczyny (mam ich 13, a kolekcja ciągle się powiększa) :D
I gdy pewnego dnia spostrzegłam, że powstała paczka subskrypcyjna właśnie z tymi zakładkami nie zawahałam się ani chwili i już sekundę później płaciłam za paczkę.
Tematem przewodnim tego epik paka jest "Wonderland"
Najgorszy był okres oczekiwania na samą przesyłkę, Strasznie się niecierpliwiłam. Bo z góry wiedziałam, że owa paczka będzie wspaniała.
Co dzień wracając ze szkoły sprawdzałam, czy może listonosz wpadł do nas z moją przesyłką. I w czwartek nadszedł ten szczęśliwy dzień.

To tylko część moich zakładek :)
Snapowicze wiedzą jak podjarana byłam w momencie odklejania tej pięknej naklejki i wyciągania zawartości z zamkniętymi oczami. (Będąc na snapie i ig jesteś na bieżąco!)
Dziewczyny na swojej stronie zapewniały:
"Epik PACK to epicki pakiet zakładek, dostarczany bezpośrednio do Twoich drzwi ; ) 
Co miesiąc, stworzymy dla Ciebie OBŁĘDNY zestaw zakładek (i nie tylko), abyś mógł zadbać o swoich książkowych przyjaciół.
 Każdy pakiet będzie zawierał min. 3 WYJĄTKOWE zakładki do książek – papierowe i magnetyczne oraz magiczną kartkę/pocztówkę/stickers/itp. 
Wybierając epik PACK oszczędzasz od 40% do 50%, niż byś kupował zakładki oddzielnie."
I to prawda. 


Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wspaniała kartka z motywem prosto z "Alicji w krainie czarów". Z przodu jak możecie zauważyć znajduje się napis "I'm not crazy. My reality is just different than yours", a wokół niego wiele symboli związanych z "Wonderland", np królik, który ciągle gonił czas.
Z drugiej strony kartka ma narysowanego właśnie tego królika z podpisem "Bo czytanie jest obłędne!"
Uważam, że ta kartka jest prześliczna. Zawiera w sobie wiele symboli, na które od razu do głowy przychodzi powieść Lewisa Carrolla. A napis na niej przypomina mi o tym, że ludzie czytający książki widzą więcej w otaczającym nas świecie niż inni.





Następnie z paczki wyleciały cztery zakładki. W prawym górnym rogu możecie ujrzeć zakładkę magnetyczną XL (jeszcze nie dostępne w sklepie). Jest to kot z cheshire. Prawdę mówiąc już wcześniej miałam zamiar zamówić tą zakładkę i cieszę się, że tego nie zrobiłam, bo teraz mam tą cudowną zakładkę *.* W lewym górnym rogu znajduje się kolejna zakładka magnetyczna. I tak na prawdę to do końca nie wiem czy jest to szalony kapelusznik czy ten zając co był u niego na herbatce, ale i tak jest prześliczny! Dwie, już ostatnie, zakładki są to papierowe zakładki z motywem książki. Obie zakładki są przewiązane wstążką, która dodaje im uroku.




Podsumowując uważam, że ta paczka subskrypcyjna jest warta swojej ceny. Zakładki są jak zwykle pięknie i precyzyjnie wykonane. Cała paczka jest przemyślana i dopięta na ostatni guzik. Nie ukrywam, że mam zamiar zamówić lutowy epik pack o tytule:"Romantic Classics".

7 komentarzy:

  1. Tak jak mówiłam ten kot jest cudowny <3*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zakładki <3 po prostu urocze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! ;) mogę namiary gdzie znalazłaś takie zakładki? Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zakładki znajdziesz na epikpage.pl :) miłego wybierania :D

      Usuń
  4. Jestem książkową gadżeciarą więc taki pakiet osobistych zakładek wydaje mi się szalenie atrakcyjny ;)
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń