wtorek, 2 maja 2017

Bonjour de France vous êtes belle! [FOTORELACJA]

 Bonjour mes amis!
Witam po krótkiej przerwie!
Dzisiaj długo zapowiadany post, czyli fotorelacja z mojego wyjazdu do Francji.
Postanowiłam, że ten post podzielę na dwie części, gdyż jeden post byłby za długi.
Miłego oglądania :)

Data wyjazdu: Tydzień od 2 do 9 kwietnia 2017
Gdzie: Francja: Paryż i Normandia

Niedziela 02.04.2017 
Wyjazd w niedzielę 02.04.2017 z dziedzińca szkoły o godz. 4.00 nad ranem.
Dojazd do miejsca noclegu – hotel Formuła 1 niedaleko Paryża ok. godz. 22.00.

Tego dnia nie robiłam zdjęć, bo nieprzespana noc dawała się we znaki.

Poniedziałek 03.04.2017
Śniadanie w hotelu godz. 07.00
godz. 8.00 wyjazd do Paryża
od godz. 9.00 zwiedzanie Paryża do godz. 15.00
Dojazd do szkoły w TOURVILLE w Normandii ok. godz. 18.00.
Zakwaterowanie w pokojach
Kolacja godz. 19.00



















SZKOŁA, GDZIE MIESZKALIŚMY



Wtorek 04.04.2017 
8.30 śniadanie
9.00 prezentacja liceum, regionu i programu zwiedzania 
9.45, prezentacja punktu sprzedaży internetowej i odbioru produktów rolniczych (drive fermier) w Tourville 
10.15 wyjazd do Pont-Audemer, Mediateka 
10.30, prezentacja gminy Pont-Audemer i zwiedzanie mediateki 
Krótki spacer po głównej ulicy w Pont-Audemer 
12.45 obiad w Tourville 
14.00 wyjazd do Rougemontiers, ok. 20 km 
ok. 14.30 zwiedzanie gospodarstwa rolniczego Państwa Delavoipière i ich córki Lucie, produkcja i przetwórstwo mleka (śmietana, masło, biały ser) sprzedaż bezpośrednia 
16.30 wyjazd do Tourville 
18.00 mecz piłki nożnej Francja –Polska 
19.00 kolacja






Na dzisiaj to wszystko :)
Czekam na Wasze komentarze na temat widoków.
Kolejna seria zdjęć już niedługo

15 komentarzy:

  1. Super! Ja lecę do Paryża pod koniec września i już nie mogę się doczekać :) Na pewno jest tam pięknie! Buziaki i zapraszam na mojego bloga www.world-by-martina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... Jak na romantyczkę przystało zawszę marzyłam o podróży do Paryża. Mam nadzieję, że się to kiedyś spełni ♥ Paryż jest bardzo pięknym miastem ♥♥ Najbardziej chciałabym zobaczyć Wierzę Eiffla na żywo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękniejsza niż na zdjęciach <3

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Przez ciebie kochana jeszcze bardziej chcę polecieć do Paryża haha! Wspaniale oddałaś piękno tych miejsc.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój but! Mój paznokieć! FEEEEJMMMMM! :D
    Piękne zdjęcia, ale utalentowany fotograf!
    Moje serduszko chyba zostało w Paryżu <3 Jest piękniejszy niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, a Twój paznokieć musiał być uwieczniony!
      Jako, że część twoich zdjęć :)

      Usuń
  5. Oh Paryż <3 Podróż zapewne musiała być niezapomniana. Zdjęcia świetnie oddają klimat tego miejsca :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Z fotorelacji wynika, że wycieczka była udana! Też byłam w Paryżu, niestety nie przypadł mi jakoś do gustu ;/
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te domy wzdłuż rzeki wyglądają uroczo! Mam rozumieć, że będzie jeszcze kolejny post z resztą zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :D
      Czekaj z niecierpliwością :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę wycieczki. Bardzo ładne zdjęcia, jak je powiększysz to będzie jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie! I te zdjęcia - aż zapragnęłam tam pojechać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń