sobota, 6 maja 2017

ZWIERZENIA MIESIĄCA [KWIECIEŃ 2017]

Hej kochani!
Witam Was w kolejny poście z cyklu "zwierzenia miesiąca"!
Widzę po wyświetleniach, że seria bardzo Wam się spodobała, z czego bardzo się cieszę.
Nastał maj, przez co mogę wrzucić podsumowanie ostatniego miesiąca, czyli kwietnia!

Dzisiaj chciałabym powiedzieć mniej o tym, co nowego spróbowałam w tym miesiącu, ale bardziej co odkryłam, a co jest związane z tą kategorią. Otóż gdy byłam we Francji, mój nauczyciel uświadomił nas, że francuska Nutella jest inna niż nasza, polska. Z początku nie wierzyłam mu, stwierdziłam, że ten krem czekoladowy nie różni się zależnie od miejsca, gdzie jest produkowany. Jednakże prawda okazała się nie być po mojej stronie. Nutella produkowana we Francji jest bardziej orzechowa, a polsa Nutella bardziej czekoladowa.
Nową rzeczą, którą spróbowałam będąc we Francji jest ser o nazwie Livarot. Jest to rodzaj francuskiego sera, który jest produkowany z krowiego mleka. Zaliczany do serów podpuszczkowych, miękkich oraz dojrzewających. Ser livarot nie jest serem ostrym, ale za to pikantnym.

Miesiąc kwiecień był dla mnie dość intensywnym miesiącem pod względem nauki, ponieważ musiałam nadrobić dwutygodniowe zaległości związane z moją nieobecnością. Jeden tydzień - związany z chorobą, która się ciągnie aż do teraz. Drugi tydzień - związany z wyjazdem do Francji.
Jednakże udało mi się obejrzeć parę nowych rzeczy. Między innymi film "101 dalmatyńczyków", który jest adaptacją bajki Disneya o tym samym tytule. (Recenzja pojawi się niedługo). Nadrobiłam serial "Riverdale" oraz rozpoczęłam oglądanie serialu "Beauty and the Beast" (o obu także ukaże się recenzja).

W tym miesiącu odbył się także coroczny festiwal muzyki i sztuki o nazwie "COACHELLA''. I przyznam się z całego serca, że jednym z moich największych marzeń jest udanie się na taki festiwal. I chociaż przez cały czas trwania festiwalu siedziałam na YouTube i oglądałam relację na żywo, to nie było to co tam dzieje się naprawdę.

Zagraniczną piosenką, którą katowałam w tym miesiącu jest cover "Ex's & Oh's" w wykonaniu duetu Ashley Tisdale & Vanessa Hudgens. Aktorki grając razem w "HSM" nie miały duetu, chociaż bardzo tego chciały. Fani Ashley prosili by nagrała piosenkę wraz z Vanessą i tak oto na kanale celebrytki pojawiła się ta piosenka. Dziewczyny śpiewają przy akompaniamencie Christophera French'a, męża Tisdale. Piosenka moim zdaniem wyszła genialnie!

Natomiast piosenką w języku polskim, która mnie chwyciła za serce jest cover "City of Stars" z filmu La La Land w wykonaniu Małgorzaty Kozłowskiej i Pawła Izdebskiego. Utwór ten nie tylko jest genialnie wykonany wokalnie, ale także zachwyca aurą jaką stworzyli wykonawcy. Teledysk, bo chyba tak mogę to nazwać, jest przepięknie wykonany. Sami musicie zobaczyć :)


Chociaż nie jestem blogerką fashion, jestem dziewczyną, która uwielbia poświęcić czas na dobry makijaż. Często próbuje nowych produktów i właśnie dzisiaj chciałabym powiedzieć Wam o dwóch genialnych rzeczach.
Pierwsza jest to genialna paleta od Makeup Revolution o nazwie "Fortune Favours the Brave". Zakupiłam ją właśnie w miesiącu kwietniu i od tego czasu się z nią nie rozstaję. Kolorystyka paletki jest wręcz zachwycająca. Pigmentacja cieni dorównuje tym z dużo wyższej półki. Utrzymują się bardzo długo, a przy tym niesamowicie się blendują.
Drugim kosmetykiem, który mnie mile zaskoczył jest profesjonalny utrwalacz makijażu z firmy Hean. Rzadko kiedy udaje nam się znaleźć produkt, który zgadza się w zupełności z opisem producenta, a ten sprej to jeden z takich wyjątków. Będąc na jakiejkolwiek imprezie nie musiałam ani razu poprawiać makijażu. Wszystko trzymało się aż nie wróciłam do domu i nie zaczęłam go zmywać. Uważam, że to taki MUST HAVE dla każdej osoby bawiącej się makijażem!



I jak zawsze na zakończenie zwierzeń miesiąca inspirujące zdjęcia :)
Do zobaczenia w kolejnym poście!








5 komentarzy:

  1. Świetny cykl! Z tą Francją mnie zaskoczyłaś, w sensie, że inną Nutellę mają! Nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje i fajny pomysł na posty :) To z Nutellą mnie zaskoczyło! Mam nadzieje, że będę miała okazję spróbować tej z Francji ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje. Wszystko co ciekawe w jednym poście

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą Nutellą to niezłe zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń