wtorek, 4 lipca 2017

Zwierzenia miesiąca [Maj&Czerwiec]

Hej hej kochani!
Przepraszam, że dawno mnie tu nie było, ale obecnie dopadł mnie wielki leń, że aż mnie to boli. Ale teraz powracam z nowym projektem i głową pełną pomysłów.
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam ulubieńców minionych dwóch miesięcy!

Książki. Ostatnio lekturą, którą ciągle magluje jest podręcznik do prawa jazdy. Jednakże postanowiłam odświeżyć sobie dawne pozycje, gdyż są związane z moim projektem, o którym powiem już niedługo. :) I z tego powodu w oka mgnieniu przeczytałam "Miasto Kości" Cassandry Clare.

Mówią, że marzenia są po to, żeby je spełniać. Mi udało się spełnić jedno z nich. Pojechałam na koncert, o jakim marzyłam. 2 czerwca 2017 roku w Krakowie odbył się koncert Areosmitch. Trasa "Aero-vederci baby" jest ostatnią trasą koncertową amerykańskiego zespołu rockowego. Zdjęcia z koncertu możecie obejrzeć na moim instagramie! Zapraszam ----> [KLIK!]

Mówiąc o muzyce nie mogę pominąć nowych odkryć, które nastąpiły w maju i czerwcu z dziedziny muzyki.
Poruszałam już wiele razy temat "La La Land" i muszę się Wam przyznać, że nie udało mi się jeszcze obejrzeć tego filmu. Dużo mówi się o piosence "City of Stars" i to właśnie przez ostatnie dwa miesiące katuję cover Małgorzaty Kozłowskiej i Pawła Izdebskiego! Sami posłuchajcie i oceńcie!
Ostatnio także wracam myślami do Paryża i nachodzi mnie myśl, że chciałabym kiedyś zobaczyć sztukę francuską. Dzięki temu odkryłam wspaniałą piosenkę "Czas Katedr", którą zaśpiewał Łukasz Zagrobelny z musicalu NOTRE DAME DE PARIS.





Ostatnio naszła mnie także chęć odświeżenia sobie seriali, które już dawno odeszły w zapomnienie. A przez to, że "The Vampire Diaries" miało swoje zakończenie w tym roku, padło właśnie na nie. Mam zamiar w końcu zakończyć ten serial. I chociaż mam mało wolnego czasu jakoś udało mi się zdobyć odznakę "20 odcinków w 72h". Kto mnie nie obserwuje na TV Show Time, zapraszam ----> [Klik!]

Nareszcie przełamałam się i udało mi się założyć dziennik, dzięki któremu umiem sobie zorganizować wolny czas. z początku myślałam, że to trudne zadanie i tylko artyści mogą robić takie rzeczy, jednakże okazało się to zadziwiająco proste. Obejrzałam kilka poradników na YouTube i zabrałam się do działania. Polecam taki dziennik każdemu! Dzięki niemu uda się Wam dokonać niemożliwego!


Na zakończenie jak zwykle inspiracje na nadchodzący miesiąc!






2 komentarze:

  1. Zamierzam założyć taki dziennik, ale jak kupię ładny zeszyt, bo aktualnie takiego nie mam :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów - najlepszy serial ♥ A wpis jak zawsze pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń